26 دی 1390
شماره خبر: 4112

تلویزیون شهری بر بام ساختمان شهرداری می نشیند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تلویزیون شهری بر بام ساختمان شهرداری می نشیند

سپیدار آنلاین: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج از نصب تلویزیون شهری بر بام ساختمان شهرداری کرج خبرداد و گفت:نصب تلویزیون شهری با هدف ارائه اطلاعات مفید در خصوص برنامه های متنوع شهرداری نصب می شود.
علیرضا پیغمبردوست در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با تاکید بر آگاه سازی شهروندان از فعالیت ها و اقدامات شهرداری گفت: نصب تلویزیون شهری با هدف ارائه اطلاعات مفید در خصوص برنامه های متنوع شهرداری نصب می شود. وی با اشاره به حمایت اعضای شورای اسلامی شهر کرج از اجرای این طرح عنوان کرد: با حمایت مجموعه مدیریت شهری در حال حاضر مقدمات خرید تلویزیون شهری شهرداری مهیا شده است. این مسئول بیان کرد: با توجه به اقدامات کارشناسی شده مبنی بر ارزیابی مالی برای این طرح 170 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
پخش مسائل آموزش شهروندی به مدت چهار ساعت
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج با مطرح کردن بحث آموزش شهروندی این مهم را از دغدغه های فکری مسئولان و مدیران شهری ذکر و عنوان کرد: مجموعه مدیریت شهری به واسطه اینکه بیشترین ارتباط را با مردم در مسائل مختلف شهری دارد، بر فراهم آوردن شرایط مساعد برای آموزش شهروندی اهتمام ویژه ای دارد. پیغمبردوست خاطرنشان کرد: با هدف تحقق این مهم و با رایزنی های انجام شده، چهار ساعت از زمان تلویزیون های شهری کرج به پخش تیزر های آموزش شهروندی اختصاص پیدا کرده است. وی گفت: مناطق و سازمان های تحت پوشش شهرداری کرج می توانند نسبت به تهیه تیزرها و پیام های آموزشی شهروندی اقدام کنند. این مسئول با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی اظهارداشت: این مهم از رویکردهای اصولی مدیریت شهری است که اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان از مسائل شهری همچنین عملکرد سازمان از مولفه های اصلی آن به شمار می رود. پیغمبردوست عنوان کرد: مقوله شهروندی وقتی تحقق می‌یابد که همه افراد یک جامعه از کلیه حقوق برخوردار باشند و همچنین به فرصت‌های مورد نظر زندگی از حیث اقتصادی و اجتماعی دسترسی آسان داشته باشند. وی ادامه داد: شهروندان به عنوان اعضای یک جامعه در حوزه‌های مختلف مشارکت دارند و در برابر حقوقی که دارند، مسئولیت‌هایی را نیز در راستای اداره بهتر جامعه و ایجاد نظم بر عهده می‌گیرند. پیغمبردوست گفت: شناخت این حقوق و تکالیف نقش مؤثری در ارتقاء شهروندی و ایجاد جامعه‌ای بر اساس نظم و عدالت دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود