21 اسفند 1393
شماره خبر: 139236

مزار لاله های هشت سال دفاع مقدس در البرز عطرافشانی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مزار لاله های هشت سال دفاع مقدس در البرز عطرافشانی شد


همزمان با هفته گرامیداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی، مزار لاله های گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس، در استان البرز عطرافشانی شد.
درآیین متمرکز گلباران مزار شهدای استان البرز که در گلزار شهدای 400 دستگاه کرج برگزارشد، قشرهای مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا یاد و خاطره رادمران حماسه آفرین هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند. مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در این آیین گفت: حماسه های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس برای ملت های جهان الگو و اسوه پایداری و مقاومت شد. داود مدیر فلاح اظهار داشت: شهدا دو رسالت مهم زمان شناسی و ادای وظیفه در قبال دین و ارزش ها را به خوبی انجام دادند که هرکس به این دو مقوله توجه کند بطور قطع در دل مردم جای خواهد داشت . وی ادامه داد: این روش شهدای والامقام برگرفته از سیره و روش ائمه اطهار (ع) بود که توسط حماسه آفرینان دفاع مقدس در جامعه اسلامی ترویج شد. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ، برگزاری این آیین ها موجب می شود که یاد و خاطره شهدای والامقام در اذهان ماندگار شود.
در این آیین گلزار 134 شهید در منطقه 400 دستگاه کرج گلباران و عطرافشانی شد . مردم استان البرز در طول هشت سال دفاع مقدس، حدود شش هزار و500 تن از بهترین عزیزان خود را تقدیم آرمانهای والای انقلاب اسلامی کردند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود