26 فروردین 1394
شماره خبر: 140365

طرح خدمات جامع دندانپزشکی برای گروه هدف در البرز اجرا می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

طرح خدمات جامع دندانپزشکی برای گروه هدف در البرز اجرا می‌شود


قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: در سال جاری به همت دانشگاه علوم پزشکی البرز طرح خدمات جامع دندانپزشکی برای گروه هدف در البرز اجرا می‌شود.
علیرضا شکیب در جلسه مجمع خیرین سلامت البرز که در محل دفتر امام جمعه کرج که با حضور نماینده ولی‌فقیه در البرز برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته بحث آموزش و درمان به صورت جدی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت. وی با اشاره به اینکه دانشکده دندانپزشکی البرز به بهره‌برداری رسید، افزود: طی چند روز آینده گروه ویژه دندانپزشکی وارد مدار خدمت‌رسانی در مناطق مختلف استان می‌شود. قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه سال گذشته موفق به اخذ مجوز دانشگاه داروسازی شدیم، خاطرنشان کرد: این امر سبب ایجاد تعامل قابل توجه با صنعت و جذب دانشجو شده است. شکیب با تاکید براینکه در کرج با کمبود 100 پایگاه بهداشتی در شهرستان کرج رو‌به رو بودیم، تصریح کرد: به همت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز تیم‌های پزشکی در مراکز با جمعیت 10 الی 12 هزار نفری مناطق حاشیه شهر برای ارائه خدملات پزشکی مستقر می‌شوند. وی با اشاره به اینکه با این طرح یک میلیون و 200 هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهیم، اظهار داشت: این طرح در هفته سلامت به صورت رسمی اعلام می‌شود.
قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با تاکید بر اینکه طرح خدمات جامع دندانپزشکی برای گروه هدف در البرز اجرا می‌شود، تصریح کرد: مراحل تکمیلی پروژه بیمارستان امام حسین محمد شهر در حال اجرا است. وی با اشاره به اینکه ممکن است برخی از مصوبات نظیر احداث بیماستان فردیس به طول انجامد، اظهار داشت: در نظر داریم با توسعه فضای بیمارستان‌های موجود در سال جاری 600 تخت به سرانه تخت بیمارستانی البرز اضافه کنیم.



منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود