19 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141644

ملت ایران هیچگاه دشمنی های آمریکا را فراموش نخواهد کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ملت ایران هیچگاه دشمنی های آمریکا را فراموش نخواهد کرد


نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر اینکه ملت ایران هیچگاه دشمنی های آمریکا را فراموش نخواهد کرد، گفت: مردم ایران فرزند محرم و عاشورا هستند و از تهدیدات واهمه ندارند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج با تاکید بر اینکه اقتدار و هیبت نظام اسلامی نباید از بین برود، گفت: بدانید ارتش، سپاه و بسیج با تمام قدرت، عالم را بر سر زورگویان و تهدید کنندگان خراب خواهند کرد. وی در ادامه با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درباره موضوعات مختلف بین المللی و داخلی و تذکرات معظم له، خاطرنشان کرد: باید با دقت نظر این فرمایشات را مد نظر قرار دهیم. امام جمعه کرج تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب مسایل داخلی و بین المللی، امت اسلامی، جهان اسلام و ارزش های اسلامی را در سخنرانی اخیر مدنظر قرار داده بودند که این امر در بردارنده نکاتی برای همه ما بود. نماینده ولی فقیه در استان البرز همچنین گفت: مقام معظم رهبری تذکرات لازم را به تیم مذاکره کننده هسته ای دادند و تاکید کردند که تمام اصول باید رعایت شود و زیر بار تهدید نرفته و اقتدار نظام اسلامی را رعایت کنند و مراقب نیرنگ های دشمنان باشند. امام جمعه کرج با طرح این سوال که تهدید و خط و نشان کشیدن در حالی که ما مذاکره می کنیم، چه معنایی دارد؟ گفت: دستگاه دیپلماسی باید دقت نظر لازم را در این زمینه داشته باشد. آمریکایی ها در مصاحبه های خود همیشه منافع رژیم صهیونیستی و خود را اولویت می دانند و تیم دیپلماسی نباید خود را مقید به سکوت در مقابل آنها کند. وی با اشاره به اینکه عده ای در کشور نقش ستون پنجم را بازی کرده و همه مشکلات کشور را به مذاکرات ربط می دهند، گفت: وزیری روز گذشته گفت که اگر مذاکرات به نتیجه برسد، وضعیت سینما و تئاتر در کشور درست می شود، این حرف درستی نیست، ما همه موفقیت ها را در میان تحریم ها به دست آورده ایم. امام جمعه کرج ادامه داد: 30 درصد از مشکلات اقتصادی به دلیل تحریم ها و 70 درصد به دلیل سومدیریت ها است. در دولت قبل با سومدیریت ها مشکلات اقتصادی به وجود آمد و امروز هم همان مشکلات هنوز باقی است. نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند که حل مشکلات را نباید در خارج از کشور جستجو کرد بلکه عوامل داخلی می توانند این مشکلات را حل کنند. در حقیقت انگیزه کار، اشتغال، تولید بالا، جلوگیری جدی از مفاسد اقتصادی، منع خرید کالای خارجی، زنده کردن شعار خرید کالای داخلی از راهکارهای اصلی است. خرید کالاهای داخلی را هم از ادارات دولتی باید آغاز کرد. وی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا تروریست پروری را در منطقه و جهان آغاز کرده، خاطرنشان کرد: امروز عربستان مدعی خادمی حرمین، به دستور تروریست پرورها یمن را به خاک و خون می کشد اما باید بداند هر چه این جنایات بیشتر شود، پیروزی یمن نزدیک تر خواهد بود. حسینی همدانی در ادامه با تبریک هفته هلال احمر، گفت: هلال احمر ایران با نوع دوستی کمک های انسان دوستانه را برای یمن ارسال کرد که جنایتکاران اجازه ندادند به آنان برسد که این اقدام هلال احمر جای تقدیر دارد.
امام جمعه کرج زنده نگه داشتن یاد شهدا در جامعه را منشا آثار و برکات فراوان دانست و اظهار داشت: مقام شهدا باید مهم تلقی شود. از همه مردم درخواست جدی داریم اگر کار نو و جدیدی درباره شهدا دارند، ارایه کنند زیرا از آنها استقبال می کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود. وی با تاکید بر اینکه مسوولان اصناف البرز دقت و نظارت بیشتری بر فعالیت اصناف داشته باشند، گفت: برخی ارزش های اسلامی را رعایت نمی کنند که باید تکرات لازم داده شود. اگر به تذکرات توجه نشد باید پروانه های آنان لغو شود. اینکه بگوییم ما تذکر دادیم و آنها توجه نکردند، پذیرفتنی نیست، اگر توانایی کنترل و نظارت ندارید، باید کنار بروید. نماینده ولی فقیه در استان البرز همچنین از دادستان البرز در خصوص برخورد با مفاسد و صدور احکام مناسب و سرعت عمل در اجرای احکام، قدردانی کرد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود