2 خرداد 1394
شماره خبر: 142461

مراسم تجلیل از ایثارگران در البرز اجرا می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مراسم تجلیل از ایثارگران در البرز اجرا می‌شود


دبیر همایش و گردهمایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه به دنبال چیزی جز ترویج فرهنگ ایثار، شهدات طلبی، صبر و استقامت نیستیم،گفت: مراسم تجلیل از ایثارگران در البرز اجرا می‌شود.
داوود معارف وند در هجدهمین گردهمایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس که ظهر امروز در محل حسینه ثارالله کانون جوانان سپاه کرج با حضور مشاور عالی فرماندهی قدس سپاه پاسداران و فرمانده سپاه البرز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کلیه این اقدامات در راستای عمل به دستورات امام حسین(ع) است. وی با تاکید بر اینکه به دنبال چیزی جز ترویج فرهنگ ایثار، شهدات طلبی، صبر و استقامت نیستیم، افزود: این مجموعه به هیچ نهاد و دستگاه وابسطه نیست اما بیشترین حمایت به این مجموعه توسط سپاه انجام می‌شود. دبیر همایش گردهمایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه باید با درس‌آموزی از شهدا و فرهنگ ایثار را در جامعه ترویج داد، تصریح کرد: یکی از اساسی‌ترین اهداف برگزاری این گردهمایی تجدید دیدار رزمندگان 8 سال دفاع مقدس با یکدیگر است. معارف‌وند با بیان اینکه سالانه بیش از 2 هزار و 500 نفر از رزمندگان در این گردهمایی شرکت می‌کنند، گفت: آشنایی نسل آینده با نسل انقلاب و 8 سال دفاع مقدس از جمله اهداف و برنامه‌های در دستور کار است. وی با تاکید بر اینکه ضریب پذیرش جوانان در این بخش بسیار زیاد است، گفت: باید هویت ایثار و انقلاب را به جوانان منتقل کنیم چرا که آن‌ها میراث‌دار انقلاب اسلامی هستند.
وی با اشاره به اینکه سال آینده ساختمان مستقل این مجموعه به همت و مساعدت مسئولان شهری و استانی البرز احداث می‌شود، اظهار داشت: مراسم تجلیل از ایثارگران از جمله برنامه‌هایی است که در حاشیه این گردهمایی نیز اجرا می‌شود.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود