9 خرداد 1394
شماره خبر: 142921

پاسخ ملت ایران به هرمتجاوزی کوبنده است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 پاسخ ملت ایران به هرمتجاوزی کوبنده است


نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به تهدیدهای کاخ سفید علیه ایران اسلامی ، گفت: آمریکا و دشمنان اسلام باید بدانند پاسخ فرزندان ایران اسلامی در صورت اشتباه دشمن، کوبنده خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی حسینی همدانی درخطبه های این هفته نماز جمعه کرج بیان داشت: سران کاخ سفید باید بدانند که در صورت ارتکاب هر گونه اشتباه درمعادلات نظامی، ملت قهرمان ایران پاسخی به مراتب کوبنده خواهد داد. وی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5 گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند، زیاده خواهی در این مذاکرات ازجمله بازرسی از مراکز نظامی ایران پذیرفتنی نیست. نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه تیم هسته ای از فرزندان انقلاب و مورد اعتماد هستند ، افزود: در عین حال این تیم باید دربرابر ترفندهای دشمنان هوشیارانه عمل کند. وی بر پشتیبانی مردم و مسوولان از تیم مذاکره کننده کشورمان تاکید کرد و گفت: این تیم نیاز به حمایت همه جانبه مردم و مسوولان دارد تا با دلگرمی و پشتوانه محکم بتواند اهداف مذاکره را به نفع کشورمان پیش ببرد. حسینی همدانی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی،اظهار داشت: مجلس باید درموضوع هسته ای به صورت اصولی گام بردارد و دراین زمینه نباید دچار افراط و تفریط شویم. وی تاکید کرد: موضوع هسته ای مربوط به نسل های حال و آینده است و نباید از حقوق مسلم مردم چشم پوشی کرد.
امام جمعه کرج همچنین گفت : بحث هسته ای مربوط به هیچ گروه و جناح سیاسی خاصی نیست بلکه منافع ملی است و همه باید در این زمینه اتحاد وهمدلی داشته باشند.وی اظهار داشت: در مباحث مختلف به ویژه مذاکرات هسته ای ، بیات مقام معظم رهبری باید نصب العین قرار گیرد. نماینده ولی فقیه درالبرزادامه داد: مقام معظم رهبری در واقع دغدغه های مردم را بیان می کنند و نباید در این زمینه غفلت کنیم. خطیب جمعه کرج افزود: در توافق احتمالی با گروه 1+5 باید عرف بین المللی و احترام به حقوق مسلم ملت ایران رعایت شود و توافق باید بازگشت پذیر باشد. حجت الاسلام حسینی همدانی با تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت امام عصر (عج) گفت: منتظران آن حضرت باید از اکنون ولایت پذیری را در جامعه اسلامی تمرین کنند. وی ادامه داد: شرط ولایت پذیری، حرکت در مسیر ارزش های دینی و خط امام (ره ) و رهبری معظم انقلاب است. امام جمعه کرج بیان داشت: عده ای به نام خط امام (ره) و رهبری حرف هایی می زنند که بوی فتنه می دهد که باید مراقب رفتار این گونه افراد بود. وی تاکید کرد: همانطور که امام راحل (ره ) فرمودند دوام و قوام جمهوری اسلامی بر سیاست نه شرقی و نه غربی استوار است . امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنانش با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت علی اکبر(ع ) و روز جوان،گفت: امروز در جامعه اسلامی باید جوانان کانون توجه مسوولان قرار گیرند. نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: با توجه به مسایل سیاسی و اقتصادی کشور برای برون رفت از مشکلات، حضور جوانان در تمام عرصه ها ضروری است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود