23 خرداد 1394
شماره خبر: 143678

برگزاری ویژه برنامه فرهنگی، آموزشی «بصیرت خانواده» با حضور بسیجیان شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

برگزاری ویژه برنامه فرهنگی، آموزشی «بصیرت خانواده» با حضور بسیجیان شهرداری کرج


فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهداء شهرداری کرج از برگزاری ویژه برنامه فرهنگی، آموزشی «بصیرت خانواده» با حضور جمعی از فرماندهان و بسیجیان این نهاد خدمت رسان خبر داد.
سرهنگ پاسدار غلام قربانی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: این ویژه برنامه با حضور فرماندهان پایگاه های تابعه حوزه هشت حضرت سیدالشهداء، اعضای شورای حوزه و عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در خانه ملت برگزار شد و طی آن حاضرین علاوه بر بهره مندی از مباحث آموزشی و معرفتی ارایه شده از سوی اساتید، همچنین در مسابقات و برنامه های مفرح ورزشی و فرهنگی نیز شرکت کردند.
وی با بیان اینکه این ویژه برنامه آموزشی، فرهنگی با شرکت بیش از 350 نفر در محل مجتمع تفریحی دشت بهشت محمدشهر برگزار شد، گفت: حجت الاسلام و المسلمین موحد نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز طی سخنانی با موضوع مهدویت و وظیفه منتظران حضرت قائم (عج) در دوران غیبت حاضرین را به فیض عالی رساند و بسیجیان و مهمانان نیز از صحبت و نصیحت های وی استقبال کردند و تا انتها پای بیانات ایشان نشستند. این فرمانده بسیجی خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی (دارت) و فرهنگی (با موضوع مهدویت و احکام ماه مبارک رمضان) از دیگر بخش های ویژه برنامه آموزشی، فرهنگی «بصیرت خانواده» بود که در پایان جوایز نفیسی به نفرات برتر اهداء شد و شور و هیجان خاصی را در میان شرکت کنندگان ایجاد کرد. به گفته فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهداء شهرداری کرج، اقامه نماز جماعت به امامت حجت الاسلام و المسلمین موحد پایان بخش برنامه های این همایش یکروزه آموزشی، فرهنگی بود که نماینده محترم ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان در خطبه های بین نمازهای مغرب و عشاء، نکاتی را درباره دانسته های دینی و قرآنی مطرح کرد و خواستار توجه بیش از پیش حاضرین به مباحث اسلامی و اعتقادی در شرایطی که آقا امام زمان (عج) در غیبت کبری به سر می برند، شد. سرهنگ پاسدار قربانی در پایان از پیش بینی برگزاری ویژه برنامه های مناسبتی تا پایان سال جاری (سال همدلی و همزبانی) با محوریت بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی خبر داد و هدف از آن را تقویت بنیه علمی، بصیرت افزایی و تقویت روحیه بسیجیان این نهاد خدمت رسان ذکر کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود