25 خرداد 1394
شماره خبر: 143886

طرح ویژه نظارت بر اقلام پر مصرف ماه رمضان در البرز آغاز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

طرح ویژه نظارت بر اقلام پر مصرف ماه رمضان در البرز آغاز شد


مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: طرح ویژه نظارت و بررسی کیفی اقلام پر مصرف ماه مبارک رمضان از اوایل هفته جاری در البرز آغاز شد.
فتانه شکرالهی اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان طرح ویژه نظارت بر کیفیت اقلام پرمصرف توسط کارشناسان اداره کل استاندارد البرز صورت می گیرد. وی با اشاره به آغاز طرح از اوایل هفته جاری گفت: این طرح از سوی سازمان ملی استاندارد به ادارات تابعه ابلاغ شده و با اجرای آن اقلامی که در ماه مبارک بیش از سایر ماه ها مورد استفاده قرار می گیرد، از نظر کیفی بررسی می شوند.
به گفته شکرالهی این اقلام شامل لبنیات، خرما، روغن و سایر کالاهای خوراکی و مواد غذایی همچنین لوازم مصرفی از جمله بسته های شیرینی که در قنادی ها مورد استفاده قرار می گیرد، است.
این مسئول با بیان اینکه نظارت بر کالاهای مشمول استاندارد اجباری در تمام سال اعمال می شود، افزود: تهیه نمونه و آزمون از کیفیت کالاهای پرمصرف در ماه رمضان تشدید و در صورت مشاهده تخلف و عرضه محصولات با استانداردهای پایین نسبت به جمع آوری این اقلام اقدام و برابر مقررات قانونی برخورد می شود. مدیرکل استاندارد البرز در پایان همچنین از اجرای گشت های مشترک برای افزایش نظارت بر بازار اقلام مصرفی ماه رمضان خبر داد و گفت: مکاتبات اجرای این طرح با همکاری سازمان تعزیرات و صنعت، معدن و تجارت در حال انجام است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود