6 تیر 1394
شماره خبر: 144520

تیم مذاکره کننده هسته ای مورد توجه و حمایت همگان است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تیم مذاکره کننده هسته ای مورد توجه و حمایت همگان است


نماینده ولی فقیه دراستان البرزوامام جمعه کرج به بخشی از بیانات اخیر مقام معظم رهبری در نشست با مسوولان کشوراشاره کرد و گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان مورد توجه و حمایت مردم و مسوولان است.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی حسینی همدانی درخطبه های این هفته نمازجمعه کرج افزود: مقام معظم رهبری دراین نشست به طور شفاف و روشن به موضوع مذاکرات هسته ای، اقتصاد مقاومتی و مسایل دیگر کشور و جهان پرداختند. وی ادامه داد: پافشاری وایستادگی براصول نظام اسلامی ازمواردی بود که معظم له برآن تاکید بسیار داشتند زیرا امروزعده ای در تلاشند تا ما را از مبانی، اصول و ارزش ها منحرف کنند. حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی در مبحث مذاکرات هسته ای گفت: رهبری معظم انقلاب به صراحت تاکید کردند که تیم مذاکره کننده مورد توجه همه مردم و مسوولان است که البته نباید ازدشمن غافل بود. وی ادامه داد:همانطور که رهبر انقلاب بیان کردند، هدف آمریکا از مذاکرات نابودی صنعت هسته ای کشورمان است و باید هوشیار باشیم.
امام جمعه کرج گفت: آمریکا تمام تلاش خود را به این موضوع معطوف داشته که ملت ایران صنعت هسته ای نداشته باشد ومهمترین شاهد این موضوع سخنان رییس آمریکاست که گفته بود اگربرایم مقدور شود پیچ ومهره های هسته ای ایران را ازبین خواهم برد. وی یادآورشد: دشمنی آمریکا با ملت ایران عمیق است زیرا ریشه انقلاب اسلامی بر ظلم ستیزی، زیرباراستکبارنرفتن، توجه به مظلومان و مستضعفان عالم است. خطیب جمعه کرج گفت: امام خمینی (ره)، آمریکا را دشمن اصلی اسلام می دانستند و مقام معظم رهبری هم براین موضوع تاکید فراوان دارند و امروز همه مردم ایران، یکپارچه دشمن اصلی خود را آمریکا و استکبار جهانی می دانند. وی اظهار داشت: رهبری انقلاب، بسیار شفاف و صریح مباحثی را درخصوص اقتصاد مقاومتی ونگاه به درون برای برون رفت ازمشکلات اقتصادی و اینکه مردم اهل ایستادگی هستند و پیشرفت کشور متکی برمبانی واصول جامعه است ، بیان فرمودند. نماینده ولی فقیه درالبرزگفت:همانطورکه مقام معظم رهبری فرمودند مسایل کشورباید عمیق مورد توجه قرار گیرد و نباید ژورنالیستی به این مسایل نگاه کرد. خطیب جمعه کرج افزود: نباید نگاه به مشکلات و نیازهای کشورعوامانه باشد زیرا برخی مواقع نگرش به مسایل جامعه شعاری است. وی به موضوع صرفه جویی و اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و بیان داشت: این امربا کمک و همراهی مردم ومسوولان محقق و شکوفا می شود. با اقتصاد مقاومتی، ملت ایران غنی می شود و افزایش تولید و اقتدارملی به دنبال دارد زیرا اقتصاد مقاومتی، عدالت محوراست و فقرایجاد نمی کند. امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: وقتی یک جامعه همت عالی داشته باشد به طور قطع به عدالت اقتصادی می رسد وقناعت درمصرف و توجه به تولید کنند موجب عزت و رشد و شکوفایی می شود. وی اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی ، مردم بنیاد است و دولت تنها نقش نظارتی دارد که امیدواریم این مهم محقق شود. خطیب جمعه کرج در بخش دیگری از سخنانش به حوادث ششم و هفتم تیر سال 60 پرداخت و گفت: آمریکای جنایتکارازبدو پیروزی انقلاب اسلامی تلاش خود را برای سقوط نظام و منحرف کردن آن با حمایت از تروریست ها و دشمنان گسترش داد. وی ادامه داد: در ششم تیرماه سال 60 مقام معظم رهبری مورد سوء قصد تروریستی قرار گرفت ودر هفتم تیرماه این سال دفترحزب جمهوری اسلامی منفجرشد و 72تن از یاران انقلاب ازجمله شهید مظلوم آیت الله بهشتی به شهادت رسیدند. امام جمعه کرج گفت: این گونه اقدامات تروریستی عمق کینه آمریکای جنایتکار را نشان داد. وی افزود: شهید بهشتی شخصیتی بی نظیر بود که با تدوین قانون اساسی خدمات ارزشمندی به انقلاب اسلامی ارایه کرد. حسینی همدانی بخش پایانی سخنان خود را به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اختصاص داد و اظهارداشت: این بلای خانمانسوز، ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی بوده و یکی بحرانهای جهانی به شمارمی رود که کشور ما بیشتر درمعرض آن است . امام جمعه کرج گفت: اعتیاد کانون خانواده را دراستان البرز نشانه رفته است و به عنوان عامل بیشتر طلاق ها شناخته شده است که برای برون رفت از این معضل با ید مردم و مسوولان همفکری کنند. وی گفت: اگرمباحثی درپشت تریبون نمازجمعه گفته می شود هدف اصلاح و پیشبرد امور است نه تخریب و له کردن افراد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود