14 تیر 1394
شماره خبر: 145046

برگزاری مراسم ضیافت افطاری اصناف شهرستان فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

برگزاری مراسم ضیافت افطاری اصناف شهرستان فردیس


مراسم ضیافت افطاری با حضور فرماندار ـ امام جمعه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان اعضای هیات رئیسه اتحادیه های صنفی و سایر مسئولین در سالن مهر و ماه مشکین دشت برگزار گردید.
مهندس مهدی مهرور ضمن تبریک ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) به نقش و اهمیت اصناف و بازاریان در پیش برد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و اظهار داشت: اصناف و بازاریان به‌ عنوان بازوان پر توان نظام، صلابت و توانایی خود را در حفظ و نگهداری آرمان‌های انقلاب نشان داده‌اند. مهرور همچنین ضمن تبریک روز ملی اصناف به بازاریان و خانواده های آنان از مسئولین اتحادیه های صنفی بابت زحمات و خدمات آنان تقدیر و تشکر نموده و افزود؛ در جامعه ایران اصناف تاثیر ژرفی بر فرهنگ کنش و رفتار اجتماعی ایران دارند. فرماندار شهرستان فردیس با تشکر از خدمات اصناف در طول عمر با برکت نظام مقدس اسلامی خاطر نشان کرد: جامعه اصناف در تنظیم بازار و سایر سیاست‌های اقتصادی دولت همیشه همگام و یار و یاور مردم و مسئولان بوده‌اند.
مقام عالی دولت در شهرستان فردیس با بیان اینکه همدلی و همزبانی کلید حل مشکلات است، متذکر شد: با حرکت در راستای این شعار سال می‌توانیم نظارت و فعالیت بیشتری در شهرستان داشته باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود