20 تیر 1394
شماره خبر: 145315

مردم انقلابی ایران در روز قدس اتحاد و همدلی را به نمایش گذاشتند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مردم انقلابی ایران در روز قدس اتحاد و همدلی را به نمایش گذاشتند


امام جمعه نظرآباد گفت: مردم انقلابی ایران در راهپیمایی روز قدس اتحاد و همدلی خود را دربرابر قدرت های زورگوی جهان به نمایش گذاشتند.
حجت الاسلام علی اکبر وثوقی در جمع نمازگزاران و راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان اظهار کرد: این ملت همواره از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و امروز نیز یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سرداد. امام جمعه نظرآباد گفت: مردم ایران در حمایت از مظلومان فلسطین در صحنه ایستاده اند و حتی یک قدم عقب نشینی نمی کنند. وی به 66 سال آوارگی مردم فلسطین اشاره کرد و افزود: رژیم غاصب اسرائیل در این سال ها با زورگویی ، کشتار و ظلم مردم را از خانه و سرزمینشان آواره کرده است که هر ساله مردم در نقاط مختلف جهان به خصوص ایران اسلامی این مهم را به گوش جهانیان می رسانند. امام جمعه نظرآباد پشتبانی از تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات گروه 1+5 را نشانه عزت ایرانیان دانست و گفت: مردم با حضورشان دراین راهپیمایی بار دیگر شکوه و عزت ایرانی را به نمایش گذاشتند. وثوقی درادامه به حضور گروه های تروریستی در منطقه و کشتار مسلمانان اشاره کرد و یادآور شد: در روز قدس همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان آمدند که بگویند در مقابل شرارت های رژیم صهیونیستی ایستاده اند و این مقاومت تا زمانی ادامه دارد که این غده سرطانی از بین برود. خطیب نماز جمعه نظرآباد از روز قدس به عنوان فرصتی برای نمایش ستم های رژیم صهیونیستی یاد کرد و خاطرنشان شد: مردم ایران با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس پرده از اقدامات ضد بشری این رژیم غاصب برداشتند.
وثوقی در ادامه از ملت ایران به عنوان مهمترین پشتوانه انقلاب و نظام یاد کرد و افزود: مردم ولایت مدار ایران از تهدید و تحریم هراس ندارند و با قدرت از دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی با حرکت در خط رهبری حمایت می کنند. وی در بخش دیگری از سخنانش به در پیش بودن عید فطر اشاره کرد و افزود : در این عید بزرگ بار دیگر مسلمانان وحدت خود را به در نماز باشکوه عید فطر به نمایش می گذارند و قدرت دین اسلام را به رخ مخلفان اسلام می کشند و بر حفظ وحدت و همبستگی در بین مسلمانان تاکید می کنند. شهرستان نظرآباد در 45 کیلومتری کرج قرار دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود