22 تیر 1394
شماره خبر: 145522

راه اندازی غرفه های سلامت در 17 نقطه البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

راه اندازی غرفه های سلامت در 17 نقطه البرز


مدیر سلامت و خدمات رسانی سازمان بسیج سازندگی استان البرز از راه اندازی پایگاه ها و غرفه های سلامت و خدمات رسانی در 17 نقطه استان خبرداد.
دکتر جواد اینانلو افزود: بسیج سازندگی تا پایان تابستان با مشارکت سازمان بهزیستی، کمیته امداد، بسیج جامعه پزشکی و معاونت فرهنگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) این غرفه ها را راه اندازی کرده است. وی اظهار داشت: خدمات ارائه شده در این ایستگاه ها شامل معاینه رایگان، ارائه مشاوره های پزشکی و روانشناسی به خانواده ها، آموزش پیشگیری از بروز هفت رفتار مخاطره آمیز و سایر خدمات بهداشتی و درمانی است. اینانلو از ارائه خدمات ذکر شده تا پایان تابستان خبر داد وگفت: پارک ها و بوستان های منتخب در سطح شهرستان های استان محل برپایی ایستگاه های سلامت می باشد.
اهداء 66 جهیزیه به نوعروسان نیازمند البرزی
بر اساس همین گزارش، سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با همکاری و مشارکت سازمان بسیج سازندگی و خیرین استان 66 جهیزیه جمعا به مبلغ دومیلیارد و سیصد میلیون ریال تهیه و به نوعروسان نیازمند اهدا کرد. گفتنی است تعداد 29 حوزه مقاومت خواهران در این امر خیر مشارکت نموده و کلیه مبالغ و اجناس جمع آوری شده کاملا به صورت خودجوش و توسط خیرین تهیه و اهداء شده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود