17 مرداد 1394
شماره خبر: 146943

پیشنهاد نماینده ولی فقیه در البرز برای ایجاد دبیرخانه روز خبرنگار

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پیشنهاد نماینده ولی فقیه در البرز برای ایجاد دبیرخانه روز خبرنگار


نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه روز خبرنگار اختصاص به یک روز ندارد و همه روزها مختص خبرنگاران است وخبرنگار هر روز با خبرسرکار دارد، پیشنهاد کرد که دبیرخانه روز خبرنگار در کشور تشکیل شود.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی حسینی همدانی در نشست با خبرنگاران استان البرز، خبرنگاران را دارای شان و بازوان قدرتمند و موثر مدیران فرهنگی کشور دانست و گفت: باید برنامه های روز خبرنگار به گونه ای برنامه ریزی شده و متناسب با شان خبرنگاران برگزار شود. وی بازگو کردن حقایق بدون حب و بغض را یکی از افتخارات بزرگ جامعه خبرنگاری دانست و گفت: خبرنگاران می توانند بسیار موثر باشند و در جامعه امید ونشاط ایجاد کرده و آسیب های جامعه را رصد کنند. نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید آسیب های جامعه را رصد کرده و به موقع و دلسوزانه به مسوولان مربوطه اطلاع رسانی کنند، خطاب به خبرنگاران، اظهار داشت: شما می توانید تنش های سیاسی را آرام کنید و مدیریت شما می تواند طوری باشد که تنش ها را از جامعه بگیرد.
امام جمعه کرج همچنین تصریح کرد: مسوولیت شما بسیار حساس و تعیین کننده است، به طوری در آیات قران نیز به موضوع خبررسانی و خبرنگاری اشاره شده است. وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید مباحث صنفی خود را به طور محکم دنبال کنند، گفت: تمامی این اقدامات باید عاقلانه و محترمانه انجام شود زیرا اگر به رسالت خبرنگاری خودتان عمل کنید منادی وحدت جامعه خواهید بود. در این نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز نیز حضور داشتند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود