14 مرداد 1391
شماره خبر: 9778

خبرنگاران مردم را برای مقابله با تهاجم‌فرهنگی دشمن آماده کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

خبرنگاران مردم را برای مقابله با تهاجم‌فرهنگی دشمن آماده کنند

سپیدار آنلاین:امام جمعه شهرستان کرج گفت: وظیفه اصلی خبرنگاران و رسانه‌های مسئول در ایران آماده‌سازی مردم برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان غربی است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی امروز در خطبه‌های دوم نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان اظهار داشت: خبرنگاری و گرفتن قلم در دست برای افراد مسئولیت‌های خطیری ایجاد می‌کند. وی تاکید کرد: کسانی باید قلم را در دست گرفته و در کار خبرنگاری حضور یابند که مسئولیت خود و حساسیت این وظیفه خطیر را شناخته و حرمت قلم را نگاه دارند. نماینده مردم استان‌های تهران و البرز در مجلس خبرگان رهبری، افزود: رسانه‌ها هم می‌توانند یک جامعه را به سمت تعالی و پیشرفت سوق داده و هم می‌توانند موجبات تنزل فکری و سقوط آن جامعه را فراهم سازند. کازرونی با اشاره به توطئه‌های غرب علیه ملت ایران، گفت: مهم‌ترین دغدغه ما تهاجم فرهنگی است که در این مسیر نقش رسانه‌ها برای آگاه‌سازی مردم بسیار حساس و اثربخش است. وی ادامه داد: خبرنگاران باید با آگاهی از توطئه دشمنان و شناخت دقیق مسائل، مردم را برای مقابله با تهاجم گسترده دشمنان به ویژه در حوزه فرهنگی آماده و آگاه سازند.
مسئولان برای تحکیم وحدت تلاش کنند
خطیب جمعه شهرستان کرج در بخش دیگری از سخنان خود به رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری اشاره و تاکید کرد: در حال حاضر حفظ وحدت برای تحکیم پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی یک اصل است و همه باید در این مسیر حرکت کنیم. کازرونی در پایان گفت: به طور قطع مسئولان و مدیران کشور در هر سمت و جایگاهی که قرار دارند،‌ وظیفه سنگین‌تری در این حوزه داشته و نباید دست به اقداماتی زنند که موجب تنش در کشور می‌شود.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود