21 مرداد 1394
شماره خبر: 147119

مسابقات آمادگی جسمانی کارگری کشور در البرز برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مسابقات آمادگی جسمانی کارگری کشور در البرز برگزار می‌شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با بیان اینکه مسابقات آمادگی جسمانی کارگری کشور در البرز برگزار می‌شود، گفت: ورزش کارگری در استان البرز سهم بزرگی را دارد ولی مغفول مانده است.
اسماعیل خلیلی با بیان اینکه متاسفانه در جلسه شورای عالی ورزش استان البرز توجهی به ورزش کارگری نشد و این ورزش مغفول مانده است، ‌اظهار داشت: ورزش کارگری در استان البرز سهم بزرگی را دارد. وی با بیان اینکه هفته‌ پیش رئیس هیئت ورزش کارگری استان البرز پس از انتخابات مشخص شده است، بیان کرد:‌ در مسابقات دو و میدانی کارگری کشور نماینده استان البرز مقام اول را کسب کرد. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با بیان اینکه در زمینه فوتبال کارگری کشور 3 نفر از اعضای شرکت‌کننده از استان البرز حضور دارند، متذکر شد:‌ درصدد هستیم تا ورزش سوارکاری را نیز به صورت علمی و به‌روز توسعه دهیم. وی افزود: با فدراسیون سوارکاری کشور نیز هماهنگ کرده‌ایم که طرحی را ارائه دهند تا باشگاه سوارکاری را تبدیل به جایگاهی کنیم که مردم از آن استفاده کنند.
خلیلی با بیان اینکه در هفته جاری مسابقات آمادگی جسمانی کشور به میزبانی کرج برگزار می‌شود، گفت: هفته آینده مسابقات دوچرخه سواری کارگری نیز در تبریز برگزار می‌شود که نمایندگان استان البرز در آن مسابقات شرکت می‌کنند. وی با بیان اینکه مجموعه فرهنگی ورزشی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با 47 هکتار در شهرستان هشتگرد به صورت مرتب به مخاطبان جامعه کارگری خود ارائه خدمت می‌کند، اظهار داشت: امیدوارم در جلسه بعدی شورای عالی ورزش فرصتی به دست بیاید تا بتوانیم خدمات ورزشی را که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز ارائه داده است را بیان کنیم.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود