13 بهمن 1393
شماره خبر: 136858

طرح "تکاپو" سال آینده در البرز اجرا می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

طرح "تکاپو" سال آینده در البرز اجرا می‌شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از اجرایی شدن طرح تکاپو در سال ۹۴ خبر داد و گفت: این طرح در ۵ استان کشور به صورت پایلوت اجرا می‌شود.
علی ایمانی با اشاره به اهم برنامه‌های اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: با توجه به اینکه مسئولیت کمیته کارگری استان به عهده این اداره‌کل است برنامه‌های مناسبی برای این مناسبت در نظر گرفته شده است. وی افزود: میثاق کارگران و تشکل‌های کارگری استان البرز با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب در حرم مطهر ایشان انجام می‌شود. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از برگزاری جشنواره و تجلیل از کارگران، و کارگاه‌های برتر خبر داد و گفت: در این راستا برنامه‌های متعدد از جمله دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران به این مناسبت انجام می‌شود. وی با بیان اینکه زیارت مزار شهدای کارگری در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: جشنواره‌های متعدد مشابه مرکز استان در شهرستان‌های البرز نیز برگزار می شود. ایمانی تصریح کرد: چندین تعاونی مربوط به مشاغل کارگری نیز در دهه مبارک فجر در استان البرز به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با تاکید بر اینکه بحث ساماندهی اتباع خارجی در البرز به صورت ضربتی در حال اجرا است، گفت: پروژه "تکاپو" که مربوط به اشتغال و بهره‌برداری از تسهیلات است در البرز برنامه‌ریزی شده است. مدیرکل تعاون استان البرز با اشاره به اینکه طرح تکاپو از سوی وزارت کار برنامه‌ریزی شده است، خاطرنشان کرد: 5 استان به عنوان پایلوت این طرح انتخاب شده‌اند که هم‌اکنون این طرح در مرحله ارائه بوده و در سال 94 اجرایی می‌شود.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود