17 شهریور 1394
شماره خبر: 148671

برگزاری سمینار آموزشی مصرف بهینه آب در مرکز فنی و حرفه ای شهید خدایی کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

برگزاری سمینار آموزشی مصرف بهینه آب در مرکز فنی و حرفه ای شهید خدایی کرج


سمینار آموزشی"مصرف بهینه آب" بمنظور استفاده صحیح، گسترش و ترویج فرهنگ بهینه سازی مصرف آب، توسط معاونت اداره آب استان با حضور معاون آموزش وپژوهش وبرنامه ریزی ورئیس اداره آموزش آموزش فنی وحرفه ای استان البرز ،کار آموزان ومربیان در سالن همایش مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک شهید خدایی برگزار شد.
کاردوست رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید خدایی هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را ترویج الگوهای صحیح مصرف آب عنوان کرد و تأکید نمود؛ باتوجه به اینکه آب مایه حیات است پس لازم است نگاهمان به این موضوع حیاتی باشد ودر مصرف بهینه آن جدی باشیم. مهندس کارور کارشناس حوزه آب در این سمینار با اشاره به خشکسالی ها و کم آبی چند سال اخیر در کشور، برگزاری سمینار و کارگاه های آموزشی را مهم ارزیابی کرد. وی گفت :صرفه جویی در مصرف آب امروز یک ضرورت و وظیفه همگانی است و برای فرهنگ سازی باید اول از خود و سپس خانواده خودمان شروع کنیم
او با اشاره به اینکه مدیریت و کاهش مصرف آب در گرو تغییر نگرش مردم در نحوه مصرف است.گفت: فرهنگ سازی در مصرف آب و ایجاد حساسیت در میان مردم نسبت به الگوی مصرف آب، نقش حیاتی و مهمی در زندگی انسان دارد کارور با اشاره به اینکه آب تنها ماده ایست که جایگزین نداردو قابل تولید نیست پس با یک بازنگری ساده در تاسیسات بهداشتی منزلمان میتوانیم سالیانه از هدرفت چندین لیتر آب جلوگیری نماییم. وب افزود : عوارض ناشی از خشکسالی و کمبود آب، با مشارکت جدی مردم قابل کنترل خواهد بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود