24 آبان 1391
شماره خبر: 14970

طرح توسعه آزاد راه شهید همت با 40 درصد پیشرفت فیزیکی درحال اجرا است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

طرح توسعه آزاد راه شهید همت با 40 درصد پیشرفت فیزیکی درحال اجرا است

سپیدار آنلاین: مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: فاز دوم طرح توسعه آزاد راه شهید همت از گرمدره تا میدان امام حسین(ع) کرج به طول 5/8 کیلومتر با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.
قدرت الله ضیایی فر درحاشیه افتتاح فاز نخست آزاد راه شهید همت افزود: اکنون بیش از 5/1 کیلومتر ازاین پروژه احداث و آسفالت شده است. وی اظهار داشت: در اجرای این پروژه یک سری موانع و معارض از جمله اراضی مربوط به پادگانهای انتظامی و نظامی وجود داشت که خوشبختانه با برگزاری جلسه های متعدد مشکلات برطرف شد. ضیایی فر گفت: اکنون تنها مانع موجود در مسیر این آزاد راه پارک جهان نما است که در این زمینه نیز با کمی تغییرات و ایجاد شیب به سمت شمال سعی کرده ایم که به این پارک آسیب کمتری وارد شود.
وی افزود: برای رفع این مشکل نیز جلساتی با مسوولان مربوطه برگزار شده که در صورت موافقت با موارد پیشنهادی کار به سرعت انجام خواهد شد . ضیافی فر پیش بینی کرد: با تامین بموقع اعتبارات و رفع موانع و مشکلات موجود این پروژه تا خردادماه سال 92 به بهره برداری برسد. مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز افزود: پروژه مذکور به صورت مشارکتی و با همکاری 50 درصدی بخش خصوصی اجرا می شود . وی گفت : این پروژه در قالب پروژه های مهرماندگاراست و باید تا پایان دولت دهم به بهره برداری برسد بنابراین در زمینه تامین 50درصد بودجه سهم دولت مشکلی وجود ندارد و تامین اعتبار لازم انجام شده است. ضیایی فر با اشاره به اجرای همزمان پروژه تعریض و افزایش ظرفیت باند شمالی آزادراه تهران - کرج نیز اظهارداشت : این پروژه به طول 12 کیلومتر از گرمدره تا پل کلاک کرج با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است. وی افزود: در اجرای این طرح 285 هزار مترمکعب خاکریزی و 805 هزار مترمکعب خاکبرداری شده است . ضیایی فر یادآور شد: عملیات عمرانی باند جنوبی آزادراه تهران کرج نیز اکنون در حال اجرا است و تا دهه فجر سال جاری آماده بهره برداری می شود.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود