6 مهر 1394
شماره خبر: 149872

جهان اسلام تولیت حرمین شریفین را از خائنین بگیرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

جهان اسلام تولیت حرمین شریفین را از خائنین بگیرد


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: جا دارد که جهان اسلام تولیت حرمین شریفین را از این خائنین بگیرند و نگذارند که این اماکن مقدسه در دست این رژیم پلید بماند.
سردار علی استاد حسینی در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که عصر امروز با حضور کارمندان بسیجی و مقامات قضایی استان در سالن همایش‌های داگستری البرز برگزار شد، با تسلیت فاجعه انسانی و شهادت تعداد زیادی از زائران و هموطنان ایرانی در حادثه غمبار منا اظهار داشت: عید قربان با بی‌لیاقتی حاکمان آل سعود تبدیل به عزا شد و این موضوع سبب وقوع فاجعه‌ای در مکه شد. وی افزود: در طول عمر انقلاب اسلامی رژیم آل‌سعود همیشه در کنار دشمنان اسلام قرار داشته و شهادت و ریختن خون جوانان ما در 8 سال دفاع مقدس نتیجه تزریق دلارهای نفتی این رژیم به صدام بود. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: عربستان در طول 8 سال شریک جرم صدام در به شهادت رساندن جوانان و رزمندگان کشور بوده و از هیچ تلاش و کوششی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی دریغ نکرده است. وی با اشاره به حمایت عربستان از جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم فلسطین و غزه بیان کرد: هزینه‌های جنگ‌های رژیم صهیونیستی در جنگ های 22 روزه و33 روزه و دیگر نبردها با گروه‌های مقاومت با دلارهای نفتی آل سعود تامین شده است. فرمانده سپاه البرز با اشاره به کمک مالی عربستان به گروه‌های تکفیری تصریح کرد: جنایات داعش و طالبان که خون مسلمانان را می‌ریزد با مشارکت آل سعود بوده و این رژیم تامین کننده منابع مالی این گروههای تکفیری و وهابی است. وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها و آل‌سعود در کشتار کودکان مشابه عمل می‌کنند، یاد آور شد: جا دارد که جهان اسلام تولیت حرمین شریفین را از این خائنین بگیرند و نگذارند که این اماکن مقدسه در دست این رژیم پلید بماند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به دستاوردهای 8 ساله دفاع مقدس اظهار داشت: جنگ تحمیلی برای کشور دارای آثار و برکات فراوانی بوده است. وی اظهار داشت: در حال حاضر تهدید‌ها به فرصتی برای کشور تبدیل شده و مفاهیم فریبنده آزادی، حقوق بشر و رفاه امروز چهره خود را نشان داده و جزفریب‌کاری از سوی دشمن چیز دیگری ندارد. وی با اشاره به عملکرد مسلمانان در دنیا و شناخت ماهیت آمریکا، گفت: یکی از برکات دفاع مقدس به خاک مذلت نشاندن آمریکا است و قدرتی که خود را قدرت بلامنازع جهان می‌دانست هم اکنون به خاک مذلت نشسته است. عضو شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه آمریکا در هرکشوری که قدم گذاشته جز ضرر منفعتی برای آن کشور نداشته است، خاطرنشان کرد: در جنگ 8 ساله عراق و ایران همه دنیا از رژیم صدام حمایت می‌کردند و حتی آمریکا نیز در مقطعی به طور مستقیم وارد این جنگ شد.وی افزود: علی‌رغم حمایت آمریکا از عراق رزمندگان کشورمان اجازه تصرف یک وجب از خاک کشور را ندادند. استاد حسینی با بیان اینکه همه کشورها از این کشور فرمانبرداری می‌کردند، متذکر شد: آمریکایی‌ها در عراق بعد از چند سال فرار را بر قرار ترجیح داد و به نتیجه دلخواه خود نرسیدند.
وی در مورد زمین‌گیری آمریکا در افغانستان ،گفت: این کشور در افغانستان هم به گل نشسته و هیچ پایان کاری برای آنها وجود ندارد.فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه سیاست های امریکا در سوریه نیز با شکست مواجه شده است ،گفت: بعد از گذشت 4 سال مواضع خود را در مورد سوریه تغییر داده‌اند که این تغییر موضوع نیز نشان از شکست سیاست‌های آمریکا در قبال سوریه است. وی با بیان اینکه ترفند دشمن در فتنه 88 نیز با شکست مواجه شد،بیان کرد: برنامه‌ریزی آمریکا برای ایجاد فتنه در سال 88 نیز ناکام ماند و این کشور در این زمینه نیز متحمل شکست شد.وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال ایجاد نظم نوین جهانی بر اساس طرح خود بود، افزود: آمریکا در هیچ طرح استراتژیکی در منطقه به نتیجه نرسیده و شکست آنها نیز قطعی است. فرمانده سپاه استان البرز ،گفت: امروز قدرت تصمیم تا عمل دشمن بسیار طولانی است و نمی‌توانند تصمیم خود را عملی کنند. استاد حسینی با بیان اینکه گزینه نظامی آمریکا طرحی شکست خورده است،بیان کرد: مدیریت ولی‌فقیه و توکل ملت ایران باعث شد که این طرح با شکست مواجه شود. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) اظهار با بیان اینکه قدرت ایران در دنیا بر هیچ کس پوشیده نیست گفت: جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت‌های بزرگ دنیاست و این قدرت و توان دفاعی کشور باعث اقتدار روز افزون و تاثیرگذار ایران در منطقه و جهان شده است. وی بیان کرد: توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران به اندازه‌ای است که هیچ کشوری توانایی مقابله با آن را ندارد.



منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود