11 مهر 1394
شماره خبر: 150172

دشمنان هر لحظه به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دشمنان هر لحظه به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند


فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی با شیوه ها و ابزارهای متعدد و پیچیده مشغول دشمنی و ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند و این دشمنی ها همچنان ادامه دارد.
سردار بخشعلی کامرانی صالح در سخنان پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی امسال با شعار اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی آغاز شده، امنیت را دارای اهمیت بالا برای همه جوامع از جمله جامعه ایران دانست.وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم در حوزه امنیت و ایجاد نظم در جامعه از ضروریات یک جامعه با امنیت است، اظهار داشت: تقاضای ما از مردم استان البرز این است که در بحث امنیت مشارکت داشته باشند و از طریق تلفن یا راه های دیگر به ما اطلاع رسانی کنند. وی تئوری انقلاب اسلامی را همان تئوری انبیاء و اولیاء (ع )دانست و تاکید کرد: امروز پلیس اولین مقابله کننده با دشمنان در حوزه سخت و نرم است و دراین راه سال گذشته نیروی انتظامی البرز یک شهید تقدیم انقلاب و کشور کرد. فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه در حوزه جنگ نرم امروز بیش از یکهزارو 700 سایت اینترنتی و شبکه ماهواره ای برای تسخیر باورهای دینی تلاش می کنند، اظهار داشت: پلیس از اولین نیروهایی است که در حوزه جنگ فرهنگی
پیکار می کند. وی ادامه داد: ما در حوزه جنگ نرم با هجمه بسیار سنگین و زیادی از سوی دشمنان قرار داریم. کامرانی صالح با بیان اینکه در جامعه ما همگرایی و همدلی لازم است، گفت: مشارکت مردم و پلیس در تمامی عرصه ها مشکلات جامعه را کاهش می دهد و رویکردی که پلیس در سال های گذشته داشته به عنوان پلیس جامعه محور بوده و اکنون نیز هست. وی با اشاره به اینکه امروز پلیس از شیوه های قدیمی در اداره امور خود استفاده نمی کند، تصریح کرد: هم اکنون نیروی انتظامی، پلیس دانش بنیان محور است که پلیس فتا در همین راستا تشکیل شده است. وی راه اندازی مراکز مشاوره در حوزه معاونت اجتماعی در راه خدمت رسانی به مردم دانست و افزود: ما به دنبال صلح بین شاکیان هستیم تا هم در وقت و هم در هزینه های دیگر صرفه جویی کنیم که دفتر تحقیقات راهبردی هم در همین راستا در نیروی انتظامی ایجاد شده است. فرمانده نیروی انتظامی استان البرز استفاده از دانشجویان و اساتید دانشگاهی را در حوزه پژوهش بسیار کارساز دانست و گفت: در چند سال گذشته با نگرش استفاده از دانشجویان و اساتید دانشگاه در حوزه پژوهش به نتایج مطلوبی در اداره جامعه دست یافته ایم. وی با اشاره به قسمتی از گزارش عملکرد ناجا در استان البرز، بیان داشت: در حوزه جرائم با تلاش ها و کوشش های نیروی انتظامی استان مجموع سرقت ها در این استان شش درصد کاهش داشته و برای رسیدن به این منظور طرح های متعددی را انجام داده ایم. کامرانی صالح ادامه داد: پنج هزار طرح پاکسازی در سطح استان اجرا شده که ظرف شش ماه گذشته موجب شده 3.5 تن انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و ضبط شود و 14 هزار مصرف کننده و فروشنده خرد نیز دستگیر شوند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با کالای قاچاق که آسیب جدی به اقتصاد و تولید کشور می زند، گفت: ما در این حوزه در طی یکسال گذشته 47 درصد افزایش کشفیات داشته ایم که ارزش ریالی آن به میزان 252 میلیارد ریال بوده است که در این بین 173 دستگاه خودرو و 300 نفر نیز دستگیر شدند. وی ادامه داد: در طی یکسال گذشته مردم استان البرز 500 هزار تماس تلفنی با پلیس داشته اند که نشانه اعتماد مردم به پلیس است. فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با اشاره به 16 هزار تماس تلفنی مردم با سامانه 197 گفت: از میان این تماس ها 47 درصد فقط برای تقدیر و تشکر مردم از نیروی انتظامی بوده است. وی در خاتمه پلیس را در خدمت مردم، با مردم و همراه مردم دانست و بیان داشت: هر خانواده باید بتواند سیستم خود کنترلی در جمع کوچک خود ایجاد کند که این امر می تواند در ایجاد امنیت به پلیس کمک فراوانی کند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود