22 مهر 1394
شماره خبر: 150931

آماده همکاری با دانشکده محیط زیست ایران هستیم

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

آماده همکاری با دانشکده محیط زیست ایران هستیم


مدیر دانشگاه گریفیت استرالیا با اشاره به توانمندی های دانشکده محیط زیست ایران مستقر در البرز گفت: آماده همکاری علمی با این مرکز آموزش عالی هستیم.
موهند نواز مدیر خاورمیانه و شمال آفریقای دانشگاه گریفیت استرالیا پس از بازدید از دانشکده محیط زیست، در جمع اعضای هیات علمی و دانشجویان به معرفی دانشگاه گریفیت پرداخت و افزود: گریفیت 44 هزار دانشجو دارد که 13 هزار دانشجوی آن را دانشجویان خارجی تشکیل می دهند. نواز اظهار داشت: موجب افتخار ماست که با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران روابط خوبی داریم.
وی افزود: این دانشگاه در چهار نقطه بریزبن استرالیا دارای پردیس های آموزشی است و دانشجویان در 268 رشته آن در حال تحصیل هستند. نواز با اشاره به اینکه رشته های متنوع مهندسی، هنر، حقوق، آموزش، محیط زیست و بهداشت و سلامت در این دانشگاه تدریس می شود، بیان داشت: گریفیت در رنکینگ بهترین دانشگاه های دنیا در میان 400 دانشگاه نخست قرار دارد که این موضوع نشان می دهد ما همیشه دنبال ارائه بهترین کیفیت ها هستیم. مدیر خاورمیانه و شمال آفریقای دانشگاه گریفیت استرالیا نیز با اشاره به اینکه دانشگاه گریفیت بهترین دانشگاه کشور استرالیا در حوزه محیط زیست به شمار می رود برای عقد تفاهم نامه و بسط روابط علمی با دانشکده محیط زیست ایران اعلام آمادگی کرد. دکتر اصغر محمدی فاضل، رییس دانشکده محیط زیست با اشاره به قدمت دانشکده محیط زیست در مورد فعالیت های این مرکز علمی سخن گفت. وی گفت: دانشکده محیط زیست بالغ بر 50 سال است در امر آموزش محیط زیست در سطوح مختلف در کشور ایران فعالیت می کند اما در چند سال اخیر کوشیده ایم دایره این آموزش ها را در حوزه منطقه هم افزایش بدهیم. رییس دانشکده محیط زیست گفت: همجواری انستیتو علوم و تحقیقات زیست محیطی کشورهای عضو اکو با دانشکده باعث شده که یک هم افزایی مطلوب شکل بگیرد و این مرکز در چند سال اخیر ضمن ارائه سخنرانی ها و کارگاه های علمی، میزبان دوره های آموزشی ویژه کشورهای عضو اکو و دیگر کشورهای منطقه بوده که تمایل داشتند از تجربیات آموزشی ایران در حوزه محیط زیست بهره مند شوند. فاضل با اشاره به حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشکده گفت: علاقمندی دانشجویان دانشکده برای کسب اطلاعات و آموزه های روز دنیا باعث شده که ما ضمن دعوت از سخنرانان برجسته مراکز دانشگاهی، تفاهم نامه هایی با کشورهای آلمان، ترکیه و کرواسی برای استفاده از ظرفیت های متقابل طرفین منعقد کنیم که امیدواریم دریچه ای برای افزایش تحرک علمی در فضای دانشگاهی کشور باشد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود