23 آبان 1394
شماره خبر: 152764

حضور مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در گردهمایی روابط عمومی های استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

حضور مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در گردهمایی روابط عمومی های استان البرز


گردهمایی روابط عمومی های استان البرز با حضور مدیران و مسئولان روابط عمومی سازمان ها، ادارات، ارگان ها و مراکز آموزش عالی این استان در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد.
در این گردهمایی ضمن بررسی وضعیت موجود روابط عمومی ها در استان البرز دکتر قباد نعمتی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز به عنوان سخنران اول به بررسی تشکیل کارگروه های تخصصی در روابط عمومی ها پرداخت. وی در بخشی از سخنان خود اطلاع رسانی و وظیفه انعکاس رویدادهای مثبت و عملکرد هر سازمان را به عنوان حق الناسی بر گردن روابط عمومی ها نامید و ادامه داد: در راستای سخنان ریاست جمهوری که بر جدی گرفتن کار روابط عمومی ها تاکید دارند ما نیز در این زمینه مسئولیم و لازم می دانیم نسبت به این موضوع با دقت نظر بیشتری اقدام شود. دکتر نعمتی با بیان توصیه های استاندار البرز در مورد نشست ماهیانه مسئولین دستگاه ها و ارگان ها در دیدارهای عمومی برای آگاهی از مشکلات و تلاش برای رفع آن گفت: وظیفه مدیران روابط عمومی همراهی مسئولین سازمان ها در این مراسم است. وی از جمله وظایف مدیران روابط عمومی داشتن نقش مشاور برای مسئولین و مراجعان سازمان متبوع، انعکاس دهنده مشکلات و مسائل مراجعان به مسئولین و برعکس دانست و افزود: اقدامات روابط عمومی ها می بایست مشخص باشد و هماهنگی بین ارگان ها سبب همدلی بیشتر می شود.وی با اشاره به نزدیک بودن امور مربوط به انتخابات در کشور گفت: حضور مردم در این شرایط بسیار اهمیت دارد و وظیفه روابط عمومی هاست که نگذارند از امکانات دولتی و ساعات کاری اداری برای تبلیغ در انتخابات استفاده شود. دکتر نعمتی جدی گرفتن نقش روابط‌عمومی‌ها باعث بالابردن کارایی کل سازمان‌ها و به دنبال آن کارایی کل استان خواهد شد. دکتر نعمتی همچنین در پایان سخنانش با تاکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی ها اعلام کرد: جدی گرفتن نقش روابط‌عمومی‌ها باعث بالابردن کارایی کل سازمان‌ها و به دنبال آن کارایی کل استان خواهد شد.در ادامه دکتر معزی نیز طی سخنان مشروحی به بیان وظایف شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در همکاری و مساعدت هرچه بیشتر نهادهای دولتی و غیردولتی در سطح استان البرز پرداخت. وی این شورا را نماد مشارکت دانست و اظهار امیدواری کرد که هیأت رئیسه با همکاری اعضا برای برنامه ریزی و اجرای برنامه های شورا اقدام کند.
وی با بیان گزارش مختصری از جلسات و اقدامات انجام گرفته در سنوات گذشته گفت: آخرین وضعیت روابط عمومی های استان طی گزارشی مکتوب به استاندار البرز ارائه می شود. در پایان حاضرین با اعلام علاقمندی جهت عضویت در گارگروه های تخصصی همچون کارگروه محیط زیست؛ کارگروه آموزش، فرهنگ و ورزش؛ کارگروه روابط عمومی وتبلیغات و ... نقطه نظرات خود را اعلام کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود