26 آبان 1394
شماره خبر: 153055

جديت پليس البرز در اجراي روزانه طرح هاي پاکسازي

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

جديت پليس البرز در اجراي روزانه طرح هاي پاکسازي


فرمانده انتظامي استان البرز گفت: طرح هاي ارتقاي امنيت اجتماعي در استان البرز به صورت روزانه و باجديت پيگيري مي شوند که همين امر باعث افزايش احساس امنيت و بالارفتن رضايت عمومي شده است.
سردار « کامراني صالح » در حاشيه طرح هاي ارتقاي امنيت اجتماعي که ديروز در همه شهرستان هاي اين استان به اجرا درآمد اظهار داشت: پليس البرز همه روزه و به صورت شبانه روزي با مخلان نظم و امنيت مبارزه و اجراي روزانه طرح هاي ارتقاي امنيت اجتماعي را باجديت تمام پيگيري مي کند. وي ادامه داد: يکي از مهمترين برنامه هاي اين طرح که با هدف سالم سازي محيط زندگي شهروندان به صورت مستمر اجرا مي شود مبارزه با پديده شوم اعتياد و سوداگران مرگ است که طي روز گذشته تعداد 33 معتاد تابلو و پرخطر از نقاط مختلف استان جمع آوري و تحويل مراکز ترک اعتياد مجاز شدند.
سردار کامراني صالح افزود: پليس با فروشندگان مواد افيوني سرسختانه برخورد مي کند چرا که اين حرفه کثيف باعث بروز آسيب هاي اجتماعي فراواني در جوامع به ويژه نسل جوان شده است و درهمين راستا طي روز گذشته تعداد 7 نگهدارنده و فروشنده مواد دستگير و 3 پاتوق اجتماع آنها تخريب شد. اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه يکي از الويت هاي پليس، مبارزه با سرقت است بيان کرد: برنامه هاي مختلفي براي مقابله با سرقت تدارک ديده شده و کليه فعاليت هاي مربوط به اين حوزه در قرارگاه سرقت رصد مي شوند. وي در ادامه گفت: باتلاش مأموران خدوم پليس طي روز گذشته تعداد 5 سارق داخل خودرو، 8سارق اماکن خصوصي و تجاري، يک سارق به عنف و يک سارق موبايل دستگيرو تعداد 11 خودرو و 3 موتور سيکلت سرقتي و اموال به سرقت رفته ديگري نيز کشف شدند. سردار کامراني صالح با اشاره به اينکه پليس با اصنافي که قوانين و مقررات صنوف را مراعات نمي کنند و براي کسب درآمد دست به کارهاي نامتعارف مي زنند گفت: برخورد ما با اين مسأله در چهارچوب قانون و طبق دستور مقام قضايي است که در قالب تذکر، اخطاريه و پلمپ واحدهاي متخلف اجرايي مي شوند و در همين خصوص روز گذشته تعداد 13 قليان سرا و سفره خانه و تعداد 2 عطاري که اقدام به عرضه اجناسي از قبيل داروها و پودرهاي غيرمجاز بدنسازي کرده بودند پلمپ شدند. وي افزود: سرکشي و بازديد از صنوف مختلف از جمله وظايف تخصصي پليس اماکن به حساب مي آيد که همه روزه به صورت محسوس و نامحسوس انجام مي گيرد. اين مقام مسئول با اشاره به اهميت توجه به حقوق شهروندان و رعايت قوانين زندگي اجتماعي خاطرنشان کرد: ايجاد آلودگي صوتي توسط خودروها از مصادق برهم زدن آرامش عمومي است که منجر به توقيف خودرو و جريمه توسط پليس مي شود و روز گذشته تعداد 3 خودرو به همين دليل توقيف و روانه پارکينگ شدند.سردار کامراني صالح با تأکيد براينکه به احدي اجازه عربده کشي و ايجاد رعب و وحشت در بين مردم را نخواهيم داد تصريح کرد: پليس با اراذل و اوباش به شدت برخورد مي کند و هيمنه پوشالي آنها را در انظار عمومي خواهد شکست تا درس عبرتي باشد براي کساني که مي خواهند با اوباشگري در آرامش مردم اختلال ايجاد کنند. وي در اين باره افزود: روز گذشته 5 نفر از اراذل و اوباش استان دستگير و جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند. فرمانده انتظامي استان البرز ادامه داد: در راستاي حفاظت از جان و مال شهروندان در حوزه راهنمايي و رانندگي پليس به دليل مسئوليت خطيري که برعهده دارد با رانندگان و راکبان وسايط نقليه که فاقد مدارک و يا تجهيزات ايمني ضروري باشند با اعمال قانون و توقيف خودرو برخورد مي کند که روز گذشته تعداد 41 دستگاه موتورسيکلت و 25 دستگاه خودروي متخلف به همين دليل توقيف و روانه پارکينگ شدند. سردار کامراني صالح درپايان ضمن اينکه از مردم خواست تا هرگونه موارد مشکوک را از طريق سامانه فوريت هاي پليسي 110به مأموران نيروي انتظامي اطلاع دهند گفت: با توجه به اينکه اجراي اينگونه طرح ها باعث ارتقاي احساس امنيت در جامعه شده و به تبع آن رضايتمندي مردم را به دنبال دارد پليس استان البرز با جديت تمام نسبت به استمرار اجراي اين طرح ها اقدام مي کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود