4 آذر 1394
شماره خبر: 153622

شهرک سازی غیرمجاز در ساوجبلاغ متوقف شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

شهرک سازی غیرمجاز در ساوجبلاغ متوقف شده است


دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ گفت: با اجرای طرح های نظارتی، برخورد قاطع قضایی با متخلفان و سرعت بخشی در رسیدگی به پرونده های قضایی تشکیل شده در این زمینه، دیگر اثری از شهرک سازی غیر مجاز در این شهرستان دیده نمی شود.
حسن جهان شاهلو افزود: به دلیل بی توجهی صورت گرفته در چندین سال گذشته در بخش کنترل و نظارت بر روند ساخت و سازها در مناطق شهری و روستایی، این شهرستان به کارگاه ساخت و سازهای غیر مجاز تبدیل شده بود. وی اظهار کرد: در پی این غفلت مدیران و مشارکت برخی از اعضای شوراهای اسلامی به ویژه در مناطق روستایی شهرستان که دارای طبیعتی زیبا و خوش آب و هواست کار ساخت شهرک سازی های غیر مجاز نیز رونق داشته است. وی بیان کرد: در 2 سال و نیم گذشته اقدامات گسترده ، منسجم و جامعی با مشارکت دستگاههای عضو ستاد مبارزه با ساخت و سازهای شهرستان البته با نظارت دقیق فرماندار ساوجبلاغ صورت گرفته که نتیجه این تلاش شبانه روزی متوقف شدن عملیات ساخت شهرک سازی و نیز کاهش چشمگیر ساخت و سازهای غیر مجاز بصورت پراکنده در مناطق مختلف است. دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ گفت: در طول 7 ماه گذشته از سوی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده های ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان 469 رای مبنی بر تخریب بنای غیر مجاز که شامل ویلاهای مجلل ، خانه باغی ، استخر ، دیوار کشی بوده صادر و اجرا شد. وی شعار ستاد مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز از سال 92 در این شهرستان را ساخت و ساز = با تخریب ذکر کرد و یادآور شد: این شعار در تابلوهای بزرگ توسط فرمانداری ساوجبلاغ در مسیر اتوبان و راههای اصلی شهری و جاده های اصلی روستاها به منظور هشدار با متخلفات و آگاهی بخشی به مردم اطلاع رسانی شده است.
جهانشاهلو گفت: با توجه به وسعت و پراکندگی ساوجبلاغ در زمینه جلوگیری از هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز نیاز به کمک مردم در مناطق شهری و روستایی داریم زیرا در همان مراحل اولیه کار جلوی ساخت و سازهای غیر مجاز گرفته می شود.شهرستان ساوجبلاغ در 35 کیلومتری غرب کرج مرکز البرز قرار دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود