22 آذر 1394
شماره خبر: 154429

هرگونه دخالت درانتخابات خیانت درامانت و اهانت به مردم است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

هرگونه دخالت درانتخابات خیانت درامانت و اهانت به مردم است


رئیس هیات نظارت برانتخابات استان البرز گفت:دست اندرکاران انتخابات به خود و دیگران اجازه ندهند، فضا آماده چالش و تنش شود که این اقدامات موجب اهانت مردم و تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود.
حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی افزود: برکسی پوشیده نیست که توزیع کارت ویزیت، اقدام به چاپ ادعیه در مناسبت ها و توزیع بین مردم، یا برگزاری جلسات و دعوت از عده ای اعم از محدود و یا گسترده اینها همه مصداق بارز تبلیغات است. وی ادامه داد: این اقدامات اگر تبلیغ نبود خود افراد و یا طرفدارانشان انجام نمی دادند در حالی که تبلیغات انتخابات موسم و زمان و چار چوب خاص خودش را دارد. روحی یزدی گفت: نه نظارت و نه اجرا حق تعیین سرنوشت مجلس را ندارند اینکه بگوییم چه تفکر و چه طیفی اکثریت مجلس را به دست گیرد و یا اینکه ترکیب مجلس چگونه باشد این در حقیقت تعیین تکلیف برای مردم است. رییس هیأت نظارت بر انتخابات استان البرز بیان کرد: شعار مردم سالاری یعنی مردم خود وکلاء خویش را تعیین کنند و این حق مسلم هر موکل از حقوق شهروندی است.
وی خاطرنشان کرد: بنابراین طرح اینکه چه تفکر و جناحی چند درصد از کرسی های مجلس را اشغال کند این موضع گیری ها موجب شبهه افکنی می شود که نکند افرادی از هم اکنون قصد اعمال نظر دارند .

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود