9 دی 1394
شماره خبر: 155559

کولاک برف در ارتفاعات البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

کولاک برف در ارتفاعات البرز


هواشناسی استان البرز بارش برف و کولاک را برای ارتفاعات استان و همچنین آب‌گرفتگی معابر عمومی را برای کلان‌شهر کرج پیش‌بینی کرد.
منصور رحمانیان با اعلام وضعیت جوی استان، اظهار کرد: اختلال تردد در جاده‌های كوهستانی به سبب بارش برف و كولاک برف يا مه غليظ و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی در پاره ای نقاط پيش‌ بينی می­‌شود.
وی در ادامه تاکید کرد: شهروندان اقدامات ايمنی به منظور كاهش خسارت را در نظر بگیرند و برای تردد در گذرگاه‌های كوهستانی، تجهيزات زمستانی از جمله زنجير چرخ و پوشاك گرم به همراه داشته باشند.
مدیرکل هواشناسی استان البرز به وضعیت جوی استان در ۲۴ ساعت آینده اشاره کرد و گفت: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی آسمان استان نیمه ابری تا ابری، غبارآلود به تدریج همراه با بارش برف و باران در برخی مناطق مه‌آلودگی و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. وی در ادامه با تاکید بر آلودگی هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم در ساعات اولیه بارش باران و برف از تردد غیرضروری خارج از منزل خودداری کنند. در پایان به گفته مدیرکل هواشناسی استان البرز کیفیت هوای امروز، شهرستان‌های هشتگرد و نظرآباد برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام شده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود