10 دی 1394
شماره خبر: 155629

حماسه ۹دی تبلور روحیه ولایت‌مداری و دینداری مردم بود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

حماسه ۹دی تبلور روحیه ولایت‌مداری و دینداری مردم بود


مراسم سالروز حماسه 9 دی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضوربا شکوه مردم ؛ بسیجان در مسجد جامع شهر هشتگرد برگزار شد.
معاون عملیات قرار گاه ثار الله سپاه طی سخنانی در خصوص اهمیت حادثه ۹ دی، گفت: مردم ما همیشه در طول تاریخ نشان داده‌اند هرزمان که مشکلی برای کشور پیش بیاید با حضور خود آن را برطرف می‌کنند .
سردار شعبانی با بیان این‌که مردم با حضور خود در فتنه ۸۸ بلایی که به جان ملت افتاده بود را دورکردند، افزود: مسئولان باید بدانند که حضور به‌موقع مردم درصحنه، راه‌گشای بسیاری از مسایل در کشور است .
وی با تأکید بر این‌که حل برخی امور جامعه باید به دست مردم سپرده شود، اظهار کرد: حماسه ۹ دی ثابت کرد ملت ایران همیشه پشتیبان ولایت فقیه است . معاون عملیات قراگاه ثارالله ادامه داد: آنچه برای نظام کارساز است، بحث دینداری مردم بوده که اگر دشمن دینداری را از ملت بگیرد، به اهداف خود رسیده است . وی با بیان این‌که باید توجه داشت هرزمان که شایعه‌ای علیه نظام راه بیفتد، باید از قانون و رهبری پیروی کرد، افزود: باید توجه داشت هر زمان نتیجه خوبی کسب کردیم به‌علت همدلی و حضور مردم بوده که حماسه ۹ دی آن را به‌درستی اثبات کرده است . سردار شعبانی با بیان این‌که دشمنان با حربه جنگ نرم در انتخابات وارد می‌شوند، خاطرنشان کرد: مسئولان باید توجه داشته باشند که بیانات مقام معظم رهبری خط قرمزی برای آنان باشد

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود