10 بهمن 1394
شماره خبر: 157617

دومین جلسه ی کمیته ی کودک ونوجوان ستاد دهه فجر استان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دومین جلسه ی کمیته ی کودک ونوجوان ستاد دهه فجر استان البرز برگزار شد


علی رضا جلالی،مسئول کمیته در سخنانی ضمن اهمیت برقراری ارتباط مناسب دستگاه ها بایک دیگر خاطر نشان کرد که در تمامی ایام سال و به ویژه در این ایام الله ،تمامی نهاد های فرهنگی باید امکانات خود را در اختیار سایر سازمان ها قرار دهند و هر چه بیشتر از پیش زمینه ی خوشایند سازی این ایام را برای کودکان ونوجوانان ،فراهم کنند.
وی ضمن تشریح فعالیت های مختلفی که در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز اجرا می شود ،گفت : ما ضمن اجرای فعالیت های ویژه ،تخصصی و مرکز محور توسط همکارانمان در مراکز مختلف ،آماده ی همکاری ویژه و ارائه ی خدمات به سایر همکاران مان در سازمان های مختلف هستیم و ظرفیت های موجود در کانون را در اختیار سایر نهادها قرار خواهیم داد تا زمینه ی استفاده ی کودکان ونوجوانان به ویژه در مناطق محروم از این امکانات،فراهم شود . در بخش دیگر این جلسه ، مهتاب امیری-مدیر کانون فاطمه الزهرا، معصومه ابراهیمی –کارشناس امور کودکان بهزیستی البرز،الهه نیک بین –کارشناس مسئول شبه خانواده بهزیستی،رحمان علیزاده – مدیر کانون استانی شهید فهمیده و مهدی کمال زارع –کارشناس مسئول امور فوق برنامه و کانون های آموزش و پرورش استان البرز،برنامه های مختلف تدارک دیده شده برای دانش آموزان و کودکان خردسال استان را به صورت شفاهی و مکتوب،ارایه دادند . فضا سازی های مناسب در مهد های کودک و مدارس ،اجرای ویژ برنامه های روز 12 بهمن و یوم الله 22 بهمن،افتتاح مهد های کودک جدید،برگزاری نمایش ،مسابقات مختلف فرهنگی،هنری و ادبی و جنگ های شاد و ویژه ،برپایی نمایشگاه های تخصصی از جمله فعالیت هایی است که توسط این کمیته در ایام الله اجرا خواهد شد .
لازم به توضیح است که علاوه بر مدیر کل ، مهدیه محمدی -معاون اداری – مالی و فرزانه عطار صحراگرد،کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان البرز در جلسه حضور داشتند . گفتنی است در پایان این نشست اعضا کمیته به اتفاق مدیر کل کانون از بخش های مختلف مرکز مجتمع ،بازدید کردند و با روند اجرای فعالیت ها در کانون آشنا شدند .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود