12 بهمن 1394
شماره خبر: 157771

برخی می خواستند پیروزی بزرگ هسته ای را به کام ملت تلخ کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

برخی می خواستند پیروزی بزرگ هسته ای را به کام ملت تلخ کنند


امام جمعه شهرستان فردیس گفت: نهایی شدن پرونده هسته ای پیروزی بزرگی برای ملت ایران بود، اما برخی می خواستند این پیروزی را به کام ملت تلخ کنند.
حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در آئین نواختن زنگ انقلاب اسلامی در مدرسه شهید احمدی روشن فردیس، افزود: دست توانای رهبری ایران، دانایی و تکیه ای که دولت تدبیر وامید بر مردم داشت، پشتیبانی کرد و مسئله برجام نهایی و این پیروزی حاصل شد. وی اظهار کرد: شما دانش آموزان هم تمام هم وغم خود را برای آینده صرف می کنید و آینده ای روشن در انتظار کشور ایران است. ایمانی افزود: با آغاز سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد پیروزی و شکوفایی در عرصه های مختلف هستیم. امام جمعه فردیس گفت: حضرت امام (ره) نهضت خود را از سال 42 آغاز کرد وبعد از حدود 14 سال توانست این نهضت و انقلاب را به ثمر بنشاند. وی در ادامه اظهار کرد: 12 فروردین در دل مردم امید ایجاد کرد و در سال 57 آخرین امید آمریکا و رژیم شاهنشاهی قطع شد و امام با جسارت و شجاعتی که داشت یک آینده درخشان برای ملت ایران رقم زد و تا 10 روز طول کشید تا انقلاب اسلامی با اقتدار و عزت به پیروزی برسد. فرماندار فردیس نیز در این آئین گفت: اگر در جامعه ایران قرار است رشد و پیشرفت منجر به توسعه شود، این توسعه باید توسط خانواده ها و آموزش وپرورش انجام شود. علی قنبرزمانی افزود: آموزش وپرورش و خانواده ها در این زمینه تلاش کنند تا این توسعه تحقق یابد و فرزندانی قانونمند تحویل جامعه بدهند.
فرماندار فردیس گفت: با برنامه ریزی دقیق نه تنها شهرستان فردیس بلکه کشور ایران روز به روز شاهد توسعه و موفقیت های روزافزون خواهد بود.در حاشیه این مراسم نمایشگاه انقلاب از دستاوردهای دانش آموزان مدرسه نمونه دولتی شهید احمدی روشن در سرحدآباد فردیس به نمایش گذاشته شده بود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود