17 بهمن 1394
شماره خبر: 158027

مردم در 22 بهمن و انتخابات زنده بودن انقلاب را به رخ جهان می کشند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مردم در 22 بهمن و انتخابات زنده بودن انقلاب را به رخ جهان می کشند


نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت که مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند زنده و پویا بودن انقلاب را به رخ جهان می کشند.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج، با اشاره به فرارسیدن یوم الله 22بهمن، گفت: با حضور حداکثری در راهپیمایی این روز خواری دشمنان انقلاب اسلامی رقم می خورد و مردم جهخان خواهند دید که انقلاب همچنان زنده است. وی افزود: اگرچه امروز دشمنان به دنبال اعلام آن هستند تا بگویند که روحیه انقلابی مردم پس از برجام کم شده و مردم درصحنه حاضر نیستند، اما در 22 بهمن سالجاری باردیگر مردم با حضور حداکثری دشمنان را خوار خواهند کرد. حسینی همدانی ادامه داد:یکی از مظاهر رشد و بالندگی انقلاب اسلامی برگزاری انتخابات و حضور پرشور مردم است که جمهوریت نظام را به رخ بدخواهان می کشد. وی تاکید کرد: انتخابات امسال از ویژگی خاصی برخوردار است چراکه نظام سلطه چشم طمع دارد تا شاید بتواند تغییری در اهداف نظام ایجاد کند و انقلاب را از درون دچار مشکل گرداند. امام جمعه کرج اضافه کرد:تمام تلاش دشمن آن است که ریشه های ماندگاری انقلاب یعنی تفکر انقلابی و روحیه جهادی در اداره امور را توسط عناصری که به نفع آنان هستند ازبین ببرد. وی خاطرنشان کرد: با حضور پرشور همراه با بصیرت کامل مردم تلاشی که دشمنان برای نفوذ در حاکمیت دارند، نقش برآب خواهد شد . نماینده ولی فقیه دراستان البرز با اعلام اینکه عده ای بر احساسات مردم سوار می شوند، گفت: باید عملکرد داوطلبان را درتمام ابعاد مورد بررسی قرار داد و ممکن است فردی دریک مقطع زمانی با یک جریان مخالفت داشته که خوب عمل نکرده است، ولی امروز که آن جریان عوض شده خود را طرفدار آن اعلام می کنند. حسینی همدانی تاکید کرد: هیچ کس نمی تواند بگوید به چه کسی رای باید داد، اما یک زمانی است که فرصت نیست، درآن وقت از یک مرجعی که به آن اعتماد دارید می توانید بپرسید. وی ادامه داد: ملاک ما قانون است نه سلایق و با اقتدار درعرصه های مختلف درحال پیشرفت هستیم. امام جمعه کرج در ادامه خاستگاه اصلی انقلاب را دین و باورهای اسلامی عنوان کرد و گفت: آنچه انقلاب اسلامی را درطول 37 سال پایدار نگاه داشته و تلاش دشمنان را بی نتیجه کرده توجه به این امر مهم است . حسینی همدانی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با وحدت کلمه با تکیه برآموزه های دینی رژیم سفاک شاهنشاهی که مورد حمایت کشورهای استکباری بود را ساقط کرد. وی ادامه داد: دین و باورهای اسلامی علت ایجاد انقلاب اسلامی بود و دشمنان در داخل و خارج درتلاش برای ساقط کردن آن هستند. حسینی همدانی گفت: انقلاب اسلامی برمدار ارزش های دینی بوده درغیر این صورت از مسیر اصلی منحرف می شد.
امام جمعه کرج اضافه کرد:دشمن موذیانه وارد عمل شده و برنامه ریزی می کند و یکی از گلوگاه های انقلاب فرهنگ است که تذاکرات مقام معظم رهبری را دراین سال ها دیده ایم و گوشزد شده است.
وی ادامه داد: بنابرفرمایش ایشان باید مراقب شبیخون فرهنگی بود. اما عده ای امروز این قتل عام فرهنگی را نمی فهمند. امام جمعه کرج با اعلام اینکه زیرساخت های فرهنگی دراستان تازه تاسیس البرز فراهم نیست، ادامه داد: سینما به عنوان یکی از جایگاه های فرهنگی دراین استان دیده نشده وباید فضای مناسبی را دراین زمینه برای استفاده خانواده ها فراهم کرد. حسینی همدانی یادآورشد: بنابرفرمایش مقام معظم رهبری ما مسئولیت شرعی و قانونی درقبال فرهنگ کشور داریم وامروز هیچ کس نمی تواند انکار کند که فوری ترین هدف دشمن تسخیر پایگاه های فرهنگی به عنوان محوری ترین عامل ایستادگی است تا از ذهن و دل مردم کنار زده شود. وی تاکید کرد: تهاجم فرهنگی را باید جدی گرفت و امروز پس از چند سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد هستیم که تغییراتی در خوراک و پوشاک به وجود آمده است. وی با اشاره به ضرورت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: خدا از علما و شما برای توجه به این موضوع مهم پیمان گرفته و توجه به آن ضروری است. امام جمعه کرج با اشاره به دیدار دبیر و اعضای دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی که وظیفه تصمیم سازی درمسایل مهم و کلان کشور را دارد، گفت: دراین زمینه تذکر داده شد که برای تصمیم صحیح باید فضای حاکم انقلابی باشد و این نکته باید مورد توجه تمام دستگاه های تصمیم ساز قرار گیرد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود