19 بهمن 1394
شماره خبر: 158232

احتمال کولاک برف در «دیزین»

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

احتمال کولاک برف در «دیزین»


اداره کل هواشناسی استان البرز با توجه به بارش برف و احتمال کولاک در ارتفاعات اختلال تردد در محورهای کوهستانی استان را پیش بینی کرد.
منصور رحمانیان با اعلام وضعیت جوی استان، برای امروز دوشنبه با توجه به‌ بارش برف و وزش باد شدید در ارتفاعات، اختلال در تردد جاده‌های كوهستانی، مه غلیظ و احتمال كولاک برف را پیش‌بینی کرد.
رحمانیان در ادامه از همه شهروندانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی استان را دارند خواست برای كاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم را به‌کار گیرند. مدیرکل اداره هواشناسی استان البرز ادامه داد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان استان در ۲۴ ساعت آینده نیمه‌ابری تا ابری، در بعدازظهر همراه با بارش باران و احتمال رعدوبرق و وزش باد خواهد بود همچنین امروز با نفوذ جریانات شمالی کاهش محسوس دما در استان پیش‌بینی می‌شود. رحمانیان در ادامه دمای فعلی شهرستان کرج را منفی یک درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: این در حالی است که فردا دمای هوا در کرج به منفی ۳ درجه سانتی گراد خواهد رسید.
اعلام وضعیت جوی محور چالوس
مدیرکل هواشناسی استان البرز بارش برف و باران را برای همه شهرستان‌های استان پیش‌بینی کرد و گفت: امروز کیفیت هوای شهرستان نظرآباد، هشتگرد و فردیس سالم است. وی دمای هوای امروز شهرستان طالقان را منفی ۷ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: دمای هوا در این شهرستان فردا به منفی ۹ درجه سانتی گراد خواهد رسید. رحمانیان وضعیت جوی در محور چالوس را نیمه‌ابری همراه با بارش برف و مه‌آلود اعلام کرد و گفت: در حال حاضر حداکثر سرعت باد در این محور ۷۰ کیلومتر بر ساعت است. رحمانیان در پایان برای «دیزین» کولاک برف را پیش‌بینی کرد و گفت: در حال حاضر دمای هوا در دیزین منفی ۱۲ درجه سانتی گراد است. بارش برف و مه آلودگی در این منطقه پیش‌بینی می‌شود.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود