2 اسفند 1394
شماره خبر: 159068

البرزی ها فعالیت خارج از منزل را کاهش دهند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

البرزی ها فعالیت خارج از منزل را کاهش دهند


معاون نظارت و پایش هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز با اشاره به تشدید پدیده گرد و غبار از بعداز ظهر امروز دراستان، گفت: تمام شهروندان حتی المقدور فعالیت های خارج از منزل خود را متوقف یا کاهش دهند.
کیوان رحیمی افزود: بر اساس اعلام ایستگاه های هشت گانه سنجش هوای استان،کیفیت هوا در بیشتر نقاط استان به جز شهرستان نظرآباد تا ساعات اولیه صبح امروز در وضعیت سالم قرار داشت.
وی اظهار داشت: با توجه به ورود گرد و غبار از سمت کشور عراق به داخل کشور و جریانات هوا این پدیده در فضای استان البرز نیز از صبح امروز مشاهده شد. وی گفت: ما بر گذر این پدیده تا بعد از ظهر امروز امیدوار بودیم ولی بر اساس اعلام هواشناسی استان، از ساعات عصر گرد و غبار در استان تشدید می شود ولی امیدوار هستیم به دلیل وزش باد در منطقه این پدیده فردا کاهش یابد. رحیمی افزود: تا روز سه شنبه شاهد استقرار گرد و غبار در استان هستیم و از تمام شهروندان استان می خواهیم تا فعالیت های غیرضروری خود را کاهش و یا متوقف سازند. وی با اشاره به اینکه این پدیده ارتباطی با وارونگی هوا و یا ترافیک ندارد، اظهار داشت: به همین منظور هیچ موردی برای اجرای طرح زوج و فرد خودروها و یا تعطیلی واحدهای صنعتی و معدنی وجود ندارد و این پدیده در روزهای آینده از استان خارج می شود.معاون نظارت و پایش هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز یادآور شد: به همین منظور جلسه کمیته اضطرار استان بعد از ظهر امروز در دفتر مدیرکل بحران استانداری البرز برگزار می شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود