16 اسفند 1394
شماره خبر: 159850

کتاب «مدل جهانی دیسک معجزه ارتباطی هزاره سوم» در کرج منتشر شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

کتاب «مدل جهانی دیسک معجزه ارتباطی هزاره سوم» در کرج منتشر شد


کتاب «مدل جهانی دیسک معجزه ارتباطی هزاره سوم » به قلم علیرضا تفرشی، محمدباقر مرادی، سیمین السادات امانیه و محمد دربندی در کرج منتشر شد.
کتاب «مدل جهانی دیسک معجزه ارتباطی هزاره سوم » به قلم علیرضا تفرشی، محمدباقر مرادی، سیمین السادات امانیه و محمد دربندی بهمن ماه امسال در کرج منتشر شد.
این کتاب حاصل ۴ سال مطالعه و تجربیات بومی به کار گیری مدل جهانی دیسک در شرکت های بزرگ کشور و در سطوح مدیران ارشد، مدیران و کارشناسان و همچنین خانواده ها بوده است که بازخوردهای اخذ شده از خبرگان در سطوح مختلف تاییدی بر اثر بخشی این پکیج در فرهنگ بومی ایرانی اسلامی ما بوده است. به گفته مالفان در این کتاب تلاش شده ضمن ارائه مبانی علمی دیسک، مطالب به زبانی روان و کاربردی ارائه شود و به بسیاری از سئوالات و چالش های حوزه رفتاری با ارائه کیس های بومی و مثال های فراوان و همچنین همراه با تمرینات کاربردی پاسخ داده شود. خواندن این کتاب به مدیران و کارشناسان، مشاوران، مدرسان، دانشجویان، افراد جویای کار، دانش آموزان ۱۳ سال و بالاتر و والدین برای خودآگاهی از نقاط قوت و نقاط قابل بهبود خود و فرزندانشان برای طراحی مسیرهای موفقیت رفتاری، شغلی و تحصیلی توصیه می شود. با گذشت ۲۰ روز از انتشار کتاب مدل جهانی دیسک معجزه ارتباطی هزاره سوم بیش از ۳ هزار نسخه از آن به فروش رسیده است.
شناسه کتاب:
نویسنده: علیرضا تفرشی، محمدباقر مرادی، سیمین السادات امانیه و محمد دربندی
سال انتشار: ۱۳۹۴
محل انتشار: ایران - کرج
موضوع: مدیریت
تعداد صفحات: ۲۶۷ صفحه تمام رنگی
بهاء: ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان
قطع کتاب: وزیری
شابک: ۰ - ۱۴۷ - ۰۴۴ - ۶۰۰ - ۹۷۸

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود