20 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162637

سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در البرز برگزار شد


سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور هزار و ۲۰۰ شرکت کننده در استان البرز برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین حسین مهدیان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج، در حاشیه مراسم سی و نهمین مسابقه سراسری قرآن کریم که صبح روز دوشنبه در محل سال جلسات اداره اوقاف شهرستان کرج برگزار شد، اظهار کرد: این دوره از مسابقات در رشته های مختلف قرآنی اعم از حفظ کل، حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء، قرآئت، اذان، تواشیح، معارف و رشته های مختلف قرآنی برگزار می شود.
وی افزود: بیش از هزار و ۲۰۰ نفر افراد بالای ۱۸ سال در این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت کردند.حجت الاسلام و المسلمین مهدیان گفت: روز ۱۹ و ۲۰ اردیبشهت ماه مسابقات در بخش برادران و روز ۲۲ و ۲۳ همین ماه مسابقات در بخش خواهران برگزار می شود. رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج خاطرنشان کرد: روز ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری در امامزاده محمد حصارک کرج، امامزاده حسن (ع) و امامزاده طاهر (ع) مسابقه رشته معارف در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود. وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات از کیفت خوبی از جهت کیفی شرکت کنندگان و هیئت دوران برخوردار است، تصریح کرد: بعد از این مرحله، مراحل استانی، کشوری و در نهایت بین المللی به ترتیب برگزار می شود که امید است شاهد حضور شرکت کنندگان البرزی در این دوره از مسابقات باشیم.
مهدیان بیان کرد: شهرستان کرج نسبت به سایر شهرستان های استان البرز تعداد شرکت کنندکان بالاتری را به خود اختصاص داده است، دوره های گذشته بحث شکوفه ها را در دستور کار داشتیم اما در این دوره از مسابقات این بخش به اداره آموزش و پرورش محول شده است. وی در پایان با تاکید بر اینکه در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان بالای ۱۸ سال حضور پیدا کردند، افزود: از امسال به بعد بحث کیفیت مسابقات در دستور کار قرار داده شده است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود