20 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162646

راه‌اندازی 720 تخت بیمارستانی در مدت 17 ماه

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

راه‌اندازی 720 تخت بیمارستانی در مدت 17 ماه


معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی البرز از راه اندازی 720 تخت بیمارستانی در مدت 17 ماه در این استان خبر داد.
اسماعیل کسانی بر نوآوری، ایده‌پروری در محیط کار تاکید کرد و افزود: با همت و تلاش و اطمینان خاطر نسبت به اثراتی که خدمت به مردم به همراه دارد می‌توان کارهای بزرگی را در زمان‌های کوتاه انجام داد.
وی به راه‌اندازی 720 تخت بیمارستانی ظرف 17 ماه در البرز اشاره کرد و این اقدام را یکی از کارهای جهادی دانشگاه برشمرد. کسانی از دو و نیم میلیارد اعتبار برای کامل شدن تجهیزات بیمارستان کوثر خبر داد و افزود: با راه‌اندازی بیمارستان کوثر مراحل تکمیلی تجهیزات نیز در چندین مرحله انجام می‌شود. وی با اشاره به دستگاه‌های پیشرفته تجهیزات پزشکی که دانشگاه موفق به دریافت آن شده است اظهار داشت: تنها با تلاش جمعی و همت بالای مدیران و همکاران بوده که توانستیم در این مدت کوتاه به دستاوردهای مهم توسعه‌ای در بخش درمان دست یابیم.
راه‌اندازی بخش روان پزشکی در استان البرز
معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در ادامه سخنان خود از راه‌اندازی بخش روان پزشکی در این استان خبر داد و گفت: در مهرماه سال جاری بخش روان‌پزشکی با 70 تخت در استان راه‌اندازی می‌شود. وی ادامه داد: در این راستا کلیه درمانگاه‌ها و خانه بهداشت‌ها نیز بازسازی، تجهیز و نوسازی شدند. کسانی در بخش آموزش به دانشکده داروسازی و تثبیت و پذیرش دانشجو در این رشته در دانشگاه اشاره و تصریح کرد: با تکمیل شدن دانشکده دندانپزشکی کلینیک تخصصی آن با 60 یونیت فعال شده است و ساختمان دو دانشکده در زمین پردیس دانشگاه در حال ساخت است. وی از 16 هزار پستی که برای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور قرار داده شده است،‌ خبر داد و افزود: 945 پست سازمانی به دانشگاه علوم پزشکی البرز اختصاص یافته است.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود