8 خرداد 1395
شماره خبر: 163760

منتخبان مردم در مجلس دهم تعامل سیاسی پیشه کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

منتخبان مردم در مجلس دهم تعامل سیاسی پیشه کنند


امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت: منتخبان مردم مجلس شورای اسلامی در تصمیم گیری‌ و قانون گذاری خدا را در نظر بگیرند و به جای تقابل سیاسی، تعامل سیاسی را سرلوحه کار خود قرار بدهند.
حجت السلام و المسلمین علی اکبر وثوقی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان نظرآباد، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی (ره) به ذکر خصایص اخلاقی ایشان پرداخت و اظهار کرد: امام خمینی (ره) حق بزرگی بر گردن مردم ایران و همه آزادگان جهان دارد چرا که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، امت اسلامی هیچ عزتی نداشت و ایشان با رهبری مردم ایران و اسقرار حکومت اسلامی عزت و آزادگی را به مسلمانان باز گرداند. امام جمعه شهرستان نظرآباد در ادامه با تاکید بر اینکه خرداد ماه دو اتفاق مهم در تاریخ ایران اسلامی رخ داده است، گفت: اولین اتفاق وداع با شکوه ملت قدرشناس ایران اسلامی با پیکر مطهر امام خمینی (ره) بود که بعد از رحلت پیامبر گرامی (ص) اسلام و اهل بیت (ع)، تاریخ یاد ندارد مردم کشوری اینچنین در داغ رهبر خود به سوک بنشینند و پیکرش را با شکوه تمام تشعیع کنند.
انتخاب آیت الله جنتی مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام است
حجت السلام وثوقی گفت: دومین اتفاق مهم، تصمیم تاریخی مجلس خبرگان رهبری در انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان جانشین امام خمینی (ره) بود که باعث سردرگمی سران استکبار و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران شد. امام جمعه شهرستان نظرآباد به انتخاب آیت الله احمد جنتی به عنوان رییس مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: مدت‌ها قبل از انتخابات مجلس خبرگان رهبری، دولتمردان و رسانه های کشور انگلستان همه توان خود را به کار گرفته بودند تا بر روی انتخاب اعضاء و سپس انتخاب رئیس مجلس خبرگان رهبری تاثیر بگذارند که تیرشان به سنگ خورد و با انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رئیس این مجلس بار دیگر مشت محکمی بر دهان آنها کوبیده شد. حجت السلام وثوقی در پایان با اشاره به آغاز به کار مجلس دهم، خاطر نشان کرد: به زودی دوره دهم مجلس شورای اسلامی آغاز خواهد شد منتخبان مردم باید در تصمیم گیری های و قانون گذاری خدا را در نظر بگیرند و به جای تقابل سیاسی، تعامل سیاسی را سرلوحه کار خود قرار بدهند و همچون فردی انقلابی عمل کنند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود