15 بهمن 1390
شماره خبر: 4672

امام خمینی (ره) با نظر مردم جمهوری اسلامی را بنیان نهاد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

امام خمینی (ره) با نظر مردم جمهوری اسلامی را بنیان نهاد

امام جمعه كرج با تاكید براینكه انقلاب اسلامی ایران، انقلابی الهی و مردمی است گفت: امام خمینی (ره) با نظر مردم جمهوری اسلامی را بنیان نهاد.
حجت الاسلام و المسلمین 'محسن كازرونی' در خطبه های نماز جمعه كرج افزود: امام راحل (ره) برای نظر مردم در اداره كشور اهمیت فراوانی قایل بودند و از این رو
بود كه در 12 فروردین ماه سال 1358 نوع نظام را كه همان جمهوری اسلامی بود به رای مردم گذاشتند. وی با تاكید بر نقش مردم و رهبری امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم حق بزرگی بر گردن مسوولان دارند و باید حق مردم در تمامی عرصه ها از سوی مسئولان رعایت شود. نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به تلاش دشمنان برای به ثمرنرسیدن انقلاب اسلامی در سال 57 گفت: آمریكا و رژیم صهیونیستی و سرمداران انگلیس برای ممانعت از پیروزی این انقلاب تلاش گسترده ای انجام دادند ولی با یاری خدا، هدایتهای امام خمینی (ره) و پایداری و تلاش مردم ایران این انقلاب الهی به پیروزی رسید. عضو مجلس خبرگان رهبری در قسمتی دیگر از سخنان خود با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این انتخابات همانند دیگر انتخابات برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است و از این رو مردم باید با حضور پرشور خود حماسه ای دیگر در عرصه انقلاب بیافرینند. وی گفت : دشمنان نظام اسلامی برای دلسرد كردن مردم از انتخابات به تلاشهای گسترده متوسل شده اند. امام جمعه كرج وحدت را عامل پیروزی مسلمانان جهان برشمرد و اظهار داشت: مسلمانان باید با حفظ وجوه مشتركات خود از تفرقه پرهیز كنند كه این امر موجب پیروزی آنان بر رژیم صهیونیستی و استكبار جهانی خواهد شد. وی در قسمتی دیگر از سخنان خود با اشاره به 17ربیع الاول میلاد با سعادت پیامبر اكرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: تقارن دهه مبارك فجر امسال با میلاد با سعادت پیامبر خوبیها موجب پررونق تر شدن جشنهای انقلاب اسلامی شده است.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود