12 خرداد 1395
شماره خبر: 164178

دشمنی استکبار با ایران به سبب تفکرات امام راحل است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دشمنی استکبار با ایران به سبب تفکرات امام راحل است


جانشین فرمانده سپاه در استان البرز گفت: دشمنی استکبار با ایران به سبب اهداف و سیاست های امام راحل است که همچنان ادامه دارد.
سردار یوسف مولایی در مراسم تودیع و معارفه مسئول دانشجویی استان البرز که در سالن همایش دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: بسیج، دانشجو و امام ترکیب مقدسی ایجاد می کند و از قبل از دوران دفاع مقدس، مطالبه گری در سطح کلان، راهبردی و استراتژیک در تعیین اهداف و سیاست های نظام اسلامی را در دستور کار خود قرار داده است. وی با بیان اینکه مطالبه گری و آرمانخواهی یکی از مهمترین ویژگی های بسیج دانشجویی است، افزود: حدود ۹۰ درصد جنگ های دنیا به صورت مستقیم یا غیر مستقیم توسط آمریکا تحمیل شده و این نقشی است که این کشور از ابتدا داشته و همچنان ادامه می دهد. جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) با بیان اینکه امام عزت طلب بود و با هدف پیاده سازی اسلام، انقلاب محقق شد، تصریح کرد: در آن زمان هم دانشجویان به گروه های مختلف متفرق شدند و گروه هایی نظیر مجاهدین خلق ایجاد کردند و برای رسیدن به اهداف خود حاضر شدند عزت خود را بفروشند. وی با تاکید بر اینکه عزت و شجاعت از ویژگی های خط فکری امام است، گفت: هرکس از راه امام خارج شود بصیرت خود را از دست می دهد. سردار مولایی با بیان اینکه دانشجو از ابتدای انقلاب در بسیاری از حوزه ها مبدأ بود و برای این امر باید بسیج دانشجویی نقش خود را به درستی بشناسد، تسهیل کنندگی در مسیر امام و عدم سنگ اندازی و نیز استمراردهنده اصول، مبانی و شاخص ها را از وظایف بسیج دانشجویی دانست.
خط فکری برخی سیاسیون به دشمن نزدیک شده است
وی با اشاره به اینکه برخی از اهداف انقلاب در حال کم سو شدن است، افزود: زمانی که سیاسیون و سایر اقشار محافظه کار می شوند به نظر می رسد دانشجویان باید ورود کنند و بسیج دانشجویی بستر مناسبی برای این امر است. جانشین فرمانده سپاه استان البرز بیان کرد: تبیین کننده بودن دانشجویان در حوزه هایی نظیر اقتصاد مقاومتی و نیز قوام دهندگی از دیگر وظایف بسیج دانشجویی است و در همین راستا باید راه مقام معظم رهبری که ادامه خط امام است را دنبال کنیم و اگر دانشجو در این مسیر حرکت نکند، همه خواسته های امام بر زمین می ماند. وی تصریح کرد: ظرفیت راه امام تمدن سازی است و ابزار به نتیجه رسیدن خط امام دانشگاه است، دانشجویی که به بسیج متصل شود ظرفیت بسیار خوبی ایجاد می کند که انتظار از آنان نیز در این صورت افزایش می یابد. سردار مولایی با تاکید بر لزوم شناسایی راه و مسیر امام، گفت: تمام دشمنی دشمن با ایران به سبب اهداف و سیاست های امام است که همچنان ادامه دارد، چراکه خط فکری برخی سیاسیون به آنان نزدیک است اما موضوعی که باعث نگرانی دشمن شده تفکر امام و استمرار آن در جامعه است. وی در پایان گفت: امید است با وجود دانشجویان بصیر و انقلابی، راه و مسیر همواره روشن باشد و دشمن توانایی خاموش کردن آن را نداشته باشد.
رشد ۱۲۰ درصدی عضویت دانشجویان البرزی در بسیج
در ادامه این مراسم سعید بهرامی گفت: بسیج دانشجویی سال ۶۷ به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد که این مهم رسالت بزرگی بر عهده دانشجویان و طلاب نهاد. وی با اشاره به اهم اقدامات بسیج دانشجویی استان البرز، افزود: اصلاح زیرساخت های ساختمانی، تکمیل کادر و ایجاد قرارگاه شهید زین الدین از جمله این اقدامات بوده است. مسئول سابق بسیج دانشجویی استان البرز با بیان اینکه در طول سنوات گذشته شاهد رشد عضویت دانشجویی از ۴۰ به ۱۲۰ درصد بوده ایم، گفت: خوشبختانه در سال گذشته شاهد ارتقا رتبه ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز از جایگاه ۳۰ کشور به رتبه ۸ بوده ایم.
بهرامی تصریح کرد: شناسایی شهدای دانشجو یکی از مهم ترین اقدامات بسیج دانشجویی البرز بوده که در این راستا میزان شناسایی شهدای دانشجویی از ۲۰ درصد به ۷۰ درصد افزایش پیدا کرد.
وی در پایان با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در بیش از ۱۰ استان کشور، گفت: تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی از جمله برنامه های در دستور کار این ناحیه است. به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم حسین عسگری به سمت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان البرز منصوب و معرفی شد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود