13 مرداد 1395
شماره خبر: 167621

۴۰ هکتار از اراضی ملی در استان البرز رفع تصرف شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

۴۰ هکتار از اراضی ملی در استان البرز رفع تصرف شد


فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری ۴۰ هکتار از اراضی ملی استان رفع تصرف شده است.
سرهنگ اردشیر جابری با اشاره به احکام صادره قضایی مبنی بر قلع و خلع ید در رابطه با رفع تصرف اراضی ملی، اظهار کرد: طی چهار ماهه نخست سال جاری در این حوزه اقدامات مطلوبی انجام شده است.
وی با بیان اینکه در چهار ماهه نخست سال جاری طی ۱۱ فقره احکام صادره و اخذ دستور قضایی ۳۰ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شده است، افزود: این اقدام به واسطه عملکرد خوب مجموعه دستگاه و ارگان های مربوطه به سرانجام رسیده است. فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز خاطر نشان کرد: پیرو وظایف محوله اهتمام ویژه ای در این بخش در استان البرز وجود دارد که خوشبختانه شاهد عملکرد خوبی در حوزه بوده ایم. وی با اشاره به اینکه در راستای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری منابع طبیعی نیز ۲۷ فقره عملیات اجرایی انجام شده است، تصریح کرد: در این بخش نیز ۱۰ هکتار از اراضی ملی استان البرز رفع تصرف شده است. جابری در پایان یادآور شد: به موجب اقدامات انجام شده از ابتدای سال جاری تا انتهای تیرماه در مجموع ۴۰ هکتار از اراضی ملی استان رفع تصرف شده است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود