27 آذر 1391
شماره خبر: 16777

آموزش فنون امداد و نجات به رانندگان جاده ای ضروری است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

آموزش فنون امداد و نجات به رانندگان جاده ای ضروری است


سپیدارآنلاین: مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: آموزش فنون امداد و نجات به رانندگان جاده ای ضروری است.
محمد حاجی اسماعیلی در مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل و رانندگان که در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگی و ورزشی میلاد کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه آموزش های مختلفی ویژه رانندگان تا کنون برگزار شده است، اضافه کرد: اگر تمامی رانندگان بحث امداد و نجات را بدانند در حفظ جان مسافران کمک می کنند. وی تصریح کرد: یکی از برنامه های اصلی راهداری و حمل و نقل جاده ای نقش تشکل های صنفی حمل و نقل در کشور است و برنامه هایی که در دستور کار خود قرار داده ایم این است که تمام برنامه ها را با حضور و نقش اساسی تشکل ها پیش ببریم. وی افزود: خوشبختانه تشکل های حمل و نقل جاده ای اهمیت و نقش بالایی از نظر حضور در جلسات و تعداد اعضای زیاد دارند.
50 درصد هزینه بیمه توسط دولت پرداخت می شود
حاجی اسماعیلی تصریح کرد: هم اکنون 50 درصد هزینه بیمه رانندگان را دولت می پردازد و بیمه تکمیلی در بخش حمل و نقل مسافر وجود داشت که در بخش کالا هم تحقق پیدا کرد.
مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اظهار داشت: هزینه های مختلف از جمله لاستیک در این اواخر یک جهش قیمت پیدا کرد علت آن بخش اقتصادی است که ورود مواد اولیه با مشکل مواجه است و تولید کننده ها نیز بخشی از تولید

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود