20 مرداد 1395
شماره خبر: 168090

دیدار هیأت خادمان حرم رضوی با خانواده های تحت حمایت کمیته امداد البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دیدار هیأت خادمان  حرم رضوی با خانواده های تحت حمایت کمیته امداد البرز


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز گفت : تعدادی از خادمان حرم حضرت رضا (ع) در ایام دهه کرامت با 300 نفراز بانوان سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد در البرز دیدار کردند.
سید هادی کرابی با اشاره به لزوم اجرای برنامه های معنوی در بین خانواده های تحت حمایت اظهار کرد : دعوت از هیأت خدام حرم رضوی که در ایام دهه کرامت میهمان استان البرز بودند به منظور تقویت ارتباط معنوی بانوان سرپرست خانوار با حضرت رضا (ع) انجام شد . وی افزود : اهداء تبرکات حرم رضوی به خانواده های تحت حمایت توسط خدام حرم مطهر امام رضا (ع) از جمله بخشهای جذاب و مورد علاقه حاضران در این برنامه بود . این مسوول تصریح کرد : پرچم منور حرم رضوی در این برنامه معنوی به رویت حاضران در جلسه رسید و صحنه هایی از شور ، شوق ، اشک و ابراز عشق و احساس به آستان مقدس حضرت ثامن الحجج رقم خورد . کرابی همچنین گفت : یکی از مهمترین برنامه های فرهنگی کمیته امداد البرز ، اعزام مددجویان به مشهد مقدس است و امسال طبق برنامه ریزی انجام شده بیش از چهار هزار نفر از خانواده های تحت حمایت این نهاد در البرز به این فیض عظیم نائل خواهند شد . وی خاطر نشان کرد : کلیه هزینه های اعزام مددجویان به حرم حضرت رضا(ع) در قالب طرح (شوق زیارت ) و توسط خیرین تأمین می شود
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز با بیان این که هزینه اعزام هر نیازمند در یک سفر سه روزه به مشهد مقدس رقمی معادل سه میلیون ریال برآورد شده ، تاکید کرد : شوق زیارت عنوان طرحی است که بر اساس آن نیکوکاران و موسسات خیریه با تقبل هزینه اعزام یک یا چند مددجوی تحت حمایت کمیته امداد به مشهد مقدس موجبات برآورده شدن آرزوی نیازمندانی که تا کنون به این بارگاه ملکوتی مشرف نشده اند یا سالهای متمادی از زیارت آنان می گذرد رافراهم می کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود