27 مرداد 1395
شماره خبر: 168507

البرز به 13 پایگاه جدید اورژانس نیاز دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

البرز به 13 پایگاه جدید اورژانس نیاز دارد


رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز با اشاره به کثرت جمعیت و قرار گرفتن در مسیر راه های پر تردد کشور گفت: این استان به 13 پایگاه جدید اورژانس نیاز دارد.
دکترمهرداد بابایی در نشست کمیته ایمنی حمل و نقل شهرهای استان البرز افزود: البته درسفر اخیر وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به استان البرز شاهد نو شدن 30 درصد آمبولانس ها بودیم.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز گفت: این استان پرتردد ترین منطقه در کشور است که تلاش داریم تا پایان سال جاری در بخش تقویت امداد هوایی آن گام هایی برداریم. وی خاطرنشان کرد: اکنون براساس استاندارد در شهرها درمدت زمان 12 دقیقه و درجاده ها باید در مدت زمان 15 دقیقه اورژانس به متقاضیان خدمات ارائه دهد. بابایی گفت: درتلاش هستیم تا آمار فوتی های ناشی از تصادفات را به حداقل برسانیم. وی ادامه داد: امروزشاهد آن هستیم که دولت امکانات خوبی را در بخش درمان به البرز اختصاص داده که ازجمله آن می توان به اضافه شدن 720 تخت به امکانات هفت بیمارستان این استان اشاره کرد.
بابایی گفت: تا پایان سال جاری نیز 500 تخت دیگر به امکانات درمانی البرز اضافه می شود که این امر بیانگر آن است که درمسیر توسعه خدمات درمانی در پیش هستیم

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود