9 شهریور 1395
شماره خبر: 169356

طرح نهال حامی با هدف حمایت گسترده تر از جامعه هدف بهزیستی استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

طرح نهال حامی با هدف حمایت گسترده تر از جامعه هدف بهزیستی استان البرز


سازمان بهزیستی به عنوان یک نهاد مردمی متولی رفع آسیب های اجتماعی در سطح استان با اجرای طرحها و ایده های نوین در بخش مشارکت های مردمی در تلاش است گام های موثری در ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری بردارد.
ارائه خدمات در بخش های " درمان ، اشتغال ، معیشت ، مسکن و در نهایت ایجاد شرایط زندگی سالم و سلامت روانی و اجتماعی در ابعاد گوناگون اجتماعی استان البرز از وظایف این اداره کل میباشد.
"طرح نهال حامی " با هدف حمایت گسترده تر از جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی استان البرز از جمله ( معلولین ، زنان سرپرست خانوار ، فرزندان بدسرپرست و بی سرپرست ، افراد بهبود یافته از اعتیاد ) برای اولین بار در سطح کشور شروع بکار کرده است. نهال حامی که یکی از زیرشاخه های طرح عظیم قلب های حامی است که شامل گلدان ها ی کاکتوس کوچک و شکیل است که ضمن تبلیغ شعار احسان و نیکوکاری باعث رویش و سرسبزی ابعاد گوناگون اجتماعی جامعه هدف می باشد. هزینه های حاصل از فروش این گلدان ها به حساب مشارکت های مردمی بهزیستی استان البرز به شماره ( 170292334560011 ) واریز میگردد و در جهت توانمند سازی و رفع مشکلات درمانی ، مسکن ، اشتغال و معیشت مددجویان بهزیستی هزینه می شود. لازم به ذکر است قیمت هر گلدان 150000 ریال می باشد. خوشحالیم که پرورش این گل ها را به دستان خستگی ناپذیر و مهربان و بخشنده می سپاریم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود