10 شهریور 1395
شماره خبر: 169448

اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به دانشجویان مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به دانشجویان مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج


رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان البرز از پرداخت تسهيلات قرض‌الحسنه به دانشجويان در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج و تأمين نقدينگي و رفع نيازهاي ضروري دانشجويان خبر داد.
سیدعلی‌اکبر هاشمی‌راد ضمن بیان این مطلب گفت: صندوق قرض الحسنه دانشجويان استان البرز از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج و برخی مراکز دانشگاهی استان تأسیس شده است و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به دانشجویان نیازمند را در برنامه کاری خود قرار داده است. وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌ها و رشته‌های آموزشی مرکز علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی کرج تصریح کرد: معماری داخلی، معماری شهری، بورس، نقاشی، گرافیک، عکاسی و آی تی از جمله رشته‌هایی است که این مرکز برای مهرماه سال جاری دانشجو می‌پذیرد.
هاشمی‌راد افزود: طی دو سال گذشته به بیش از 100 تن از دانشجویان این مرکز تسهیلات قرض‌الحسنه اعطا شده است و به منظور فراهم‌سازی زمینه‌های مساعد برای تحصیل دانشجویان، با دانشجویان متقاضی برای قسط‌بندی شهریه‌های آنها و پرداخت وام قرض‌الحسنه دانشجویی و وام صندوق رفاه دانشجویی همراهی لازم صورت گرفته است. وی در پایان گفت: ثبت‌نام بدون آزمون علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های کاردانی مرکز علمی کاربردی کرج از روز هفتم شهریور آغاز شده است که علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی بیشتر با شماره تلفن‌های 32538855 یا 32536468 تماس بگیرند و یا به این دانشگاه واقع در عظیمیه، بلوار طالقانی شمالی، خیابان میخک، ضلع شمالی آموزش و پرورش کرج مراجعه نمایند.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود