10 بهمن 1395
شماره خبر: 173804

پروژه هزار هکتاری باغستان آینده کرج را تضمین می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پروژه هزار هکتاری باغستان آینده کرج را تضمین می کند


معاون بازرسی کل استان البرز ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات مدیریت شهری کرج، اظهار داشت: پروژه هزار هکتاری باغستان آینده کرج را تضمین می کند.
اردوان ایزدپناه ،معاون اداره کل بازرسی استان البرز در بازدید هیئت بازرسان از پروژه جنگلکاری باغستان که باحضور مدیر کل بازرسی استان البرز، شهردار، مدیر عامل سازمان پارکها و سایر مسئولان و مدیران مجموعه مدیریت شهری کرج صورت گرفت با اشاره به اقدامات مثبت شهرداری در خصوص فضای سبز و به دنبال آن کاهش آلودگی هوا در شهر اظهار داشت: با احداث این مکان علاوه بر اینکه به زیبایی کنونی شهر می افزاید آینده این کلانشهر را نیز تضمین خواهد کرد. وی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر آلودگی شهر کرج رو به افزایش است و گاهی حتی میزان این آلودگی از استان تهران نیز بیشتر می شود تاثیر پوشش های گیاهی در منطقه باغستان مثبت خواهد بود و با احداث این پروژه امید است معضل آلودگی تا حدی حل شده و از نگرانی ها در این راسته کاسته شود. این مسئول مهار ریزگردها را از دیگر مزایای جنگلکاری ذکر و عنوان کرد: شهر کرج با اجرای پروژه باغستان از ورود ریزگردها نیز در امان خواهد بود. وی در ادامه به امکانات بالای پروژه تفریحی گردشگری باغستان، اشاره و بیان کرد: این پروژه دارای ظرفیت های بالایی است که شهروندان کرجی می توانند از آن استفاده بهینه کنند.

ميهمان
پاسخ 6/06/1397 - 13:25 Mohamadsadgh

درودخدا برشما اقای مهندس ایزدپناه روشنفکراسلامی ورزمنده بی ادعا ، همچون برادرشهیدت سردارشهیدکرامت لاایزدپناه اولین شهیداستان ک.ب.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود