17 بهمن 1395
شماره خبر: 174147

نشست تخصصی پارک علم و فناوری البرز و اداره کل بازرسی استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نشست تخصصی پارک علم و فناوری البرز و اداره کل بازرسی استان البرز


مهندس دهقان مدیر کل بازرسی استان البرز با مهندس ربانی رئیس پارک علم و فناوری البرز در یک نشست تخصصی دیدار و گفتگو و از پارک علم و فناوری البرز(مورخ 12بهمن) بازدید کردند.
در این دیدار مهندس ربانی، با معرفی فعالیت ها و دستاوردهای پارک علم و فناوری البرز و مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی گفت: واحدهای فناور عضو در پارک علم و فناوری البرز موفق به ارائه محصولات فناورانه و مبتکرانه مطرحی در سطح استان و حتی کشور گردیده اند و پژوهشکده‌های مستقر در این مجموعه در زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی فعالیت می‌کنند که در کشور و منطقه منحصر به فرد هستند.
در این جلسه مهندس دهقان مدیرکل بازرسی استان البرز ضمن بازدید از پارک علم و فناوری البرز، واحدهای فناور مستقر در آن و مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی، نسبت به گسترش همکاری و تعاملات با پارک علم و فناوری ابراز علاقه نمودند. در این بازدید از برخی شرکت های فناور عضو در پارک نظیر زرین کوه، پلاسماپژوه پارس، سامانه های پیشرفته نانوارتباط( سپنا)، توسعه گران الکترونیک رخش و نوران سازه رهاورد آویژه، پژوهشکده گیاهان دارویی، آزمایشگاه ها و مرکز دکل های حفاری واحد علم و صنعت، پژوهشگاه رویان و مرکز تخصصی ماشینهای الکتریکی واحد خواجه نصیرالدین طوسی بازدید نمودند

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود