16 اسفند 1395
شماره خبر: 175758

اعزام 3 هزار جهادگر البرزی به اردوهای نوروزی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اعزام 3 هزار جهادگر البرزی به اردوهای نوروزی


رئیس بسیج سازندگی استان البرز گفت که در ایام نوروز 96 حدود 3 هزار جهادگر البرزی به اردوهای خدمات درون و برون استانی اعزام می شوند.
علی ترکاشوند افزود: این جهادگران در قالب حدود 60 گروه جهادی به مناطق محروم و کم برخوردار استان های البرز، خراسان رضوی، کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان، کرمانشاه، خوزستان، قم، سیستان و بلوچستان، گیلان و اردبیل اعزام می شوند.وی اظهار داشت: جهادگران خواهر و برادر اعزامی به این اردوها در قالب گروه های طلاب، دانشجویی، محلات و جامعه پزشکی هستند که طرح های مختلف در عرصه های عمرانی، آموزشی، کشاورزی، ارتقای بهره وری کشاورزی، سلامت و اقتصاد مقاومتی را اجرا می کنند.
***آغاز عملیات اجرایی حدود 80 پروژه عمرانی در روستاها
ترکاشوند گفت: در ایام نوروز عملیات اجرایی حدود 80 پروژه عمرانی همچون راه سازی، پل، آبرسانی، مساجد و... آغاز می شود که هزینه ی اجرای 50 درصد از این پروژه ها توسط سپاه و بسیج سازندگی و 50 درصد نیز با مشارکت روستاییان تامین می شود. وی ادامه داد: همچنین با اقدام مشترکی بین بسیج سازندگی استان البرز و قرارگاه امنیت و آبادانی استان پروژه های نیمه کاره در 2 روستای پلنگ آباد اشتهارد و نجم آباد نظرآباد شناسایی و به اتمام می رسد. رئیس بسیج سازندگی استان البرز همچنین به ارسال محموله کمک به مردم جنگزده 2 کشور سوریه وعراق و محور مقاومت اشاره کرد و از مردم و مسئولان استان خواست تا کمک های خود را برای این مناطق به بسیج سازندگی تحویل دهند. وی بیان داشت: همچنین جهادگران البرزی در هفته درختکاری در عرصه های مختلف استان اقدام به کاشت حدود 4 هزار اصله نهال می کنند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود