30 خرداد 1396
شماره خبر: 179886

روز قدس زمان اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

روز قدس زمان اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز اعلام کرد که روز قدس زمان اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی است.
سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی افزود: این روز بزرگ روز حماسه و روز پشتیبانی از مردم مظلومی است که بیش از نیم قرن در مصاف با دژخیمان پلید صهیونیستی و صهیونیسم جهانی، همچنان استوار باقی مانده‌اند. وی با صدور پیام از تمام ملت شریف ایران درخواست کرد که با شرکت در راهپیمایی روز قدس با آرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر بازگرداندن فلسطین به پیکر جهان اسلام، تجدید پیمان کنند.
وی در ادامه این پیام آورده است: روز قدس نمادی از توجه و تعهد همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان به قدس و مردم ستمدیده فلسطین است، حضرت امام خمینی (ره) با تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، این روز را به نمادی از آزادی‌خواهی و حق‌طلبی تبدیل کرد. اسلامی گفت: روز قدس روز اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی است، این روز بزرگ روز حماسه و روز پشتیبانی از مردم مظلومی است که بیش از نیم قرن در مصاف با دژخیمان پلید صهیونیستی و صهیونیسم جهانی، همچنان استوار باقی مانده‌اند. در پایان این پیام مدیرکل حفظ آثار آورده که کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با لبیک به ندای مقام معظم رهبری همگام با آحاد ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، با نمایش اراده ملت اسلامی در مصاف با راهبردها و سیاست‌های جنایت‌کارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان آنان، موجبات دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی و ترس وحشت استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی را فراهم خواهند کرد

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود