12 شهریور 1396
شماره خبر: 183439

کیمیا علیزاده مشعل المپیاد ورزشی مددجویان ندامتگاه فردیس را روشن کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

کیمیا علیزاده مشعل المپیاد ورزشی مددجویان ندامتگاه فردیس را روشن کرد


کیمیا علیزاده نخستین بانوی مدال آور المپیک به همراه مائده چاوشی زاده قهرمان دوومیدانی آسیا مشعل المپیاد ورزشی مددجویان البرز را در ندامتگاه فردیس روشن کرد.
رئیس ندامتگاه فردیس اظهار داشت: این المپیاد در 11 رشته مددجویان زن و 12 رشته برای مددجویان مرد برگزار می شود و هدف از برگزاری آن المپیاد افزایش شور و نشاط و گسترش روحیه ورزشکاری و تشویق مددجویان است. محسن صفیاری گفت: این مسابقه در رشته های طناب کشی، طناب زنی، دارت، تنیس روی میز، مچ اندازی، شطرنج ،دومیدانی ،فوتبال ،آمادگی جسمانی و بازی های بومی و محلی برگزار می شود.
وی اظهار داشت: این المپیاد فرصتی است تا مددجویان علاوه بر کمک به سلامتی و نشاط خود در رقابتی سالم جمعی صمیمی و همدلی را تجربه کنند. صفیاری افزود: راه رسیدن به سلامت جسم و روح فعالیت ورزشی است و ندامتگاه به عنوان کارگاه انسان سازی تمام نیازهای رشد و تعالی مددجویان شامل برنامه های آموزشی، فرهنگی و ورزشی و کاهش آسیب های ناشی از حبس در آن ندامتگاه برنامه ریزی شده است . کیمیا علیزاده در این مراسم گفت: برای تغییر و خوب بودن درجهت سلامت و تندرستی هیچ زمانی دیر نیست . وی ادامه داد: ماهمه در یک اجتماع هستیم و امید است که با روشن شدن مشعل این المپیاد مشعل عمر و سلامتی همگان فروزان و پایدار باشد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود