14 مهر 1396
شماره خبر: 184849

پلیس با همراهی مردم متعهد به تامین امنیت و مقابله با مجرمان است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پلیس با همراهی مردم متعهد به تامین امنیت و مقابله با مجرمان است


فرمانده انتظامی استا ن البرز گفت:پلیس باید تعامل دو جانبه با آحاد مردم داشته باشد و این تعهد از جانب فرمانده انتظامی البرز داده می شود که با استفاده از تجارب و مسئولیت های پیشین در این استان بیش از پیش تامین امنیت و شناسایی مجرمان داشته باشیم.
سردار عباسعلی محمدیان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرج ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و گرامیداشت هفته ای که با عنوان دفاع مقدس گذشت، افزود: نامگذاری هفته نیروی انتظامی نیز برای سربازان مقام معظم رهبری و مردم ایران اسلامی افتخار بزرگی محسوب می شود. وی ادامه داد: هدف از تصویب این هفته فرصتی برای ارائه گزارشی از خدمات نیروی انتظامی در طول یک سالی که گذشت، ایجاد بستری برای برقراری ارتباطی دوباره با مردم برای پلیس جامعه محور است که با اتکا به مردم و برای مردم انجام وظیفه می کند و معتقد است امنیت در گرو همراهی و تعامل مردم و مسئولان قرار دارد. سردار محمدیان گفت: در شرایطی که اطراف کشور ما و در منطقه جنگ و ناامنی وجود دارد جمهوری اسلامی در امنیت و ثبات بوده و انتظار می رود مردم و مسئولان پلیس را همراهی و یاری کنند که این امر در استان البرز نیز به تبع از کشور برقرار بماند. وی افزود: همه ما بنا به منویات رهبری باید خود را خدمتگزار مردم بدانیم و در راه تحقق این امر اهتمام ویژه ای داشته باشیم. فرمانده انتظامی البرز اضافه کرد: امنیت زمانی رخ می دهد که مردم خود را در تامین امنیت سهیم بدانند، دشمن با 8 سال جنگ تحمیلی نتوانست رخنه ای در جمهوری اسلامی ایجاد کند و با تهاجم های فرهنگی وارد شد و همچنان نیز با شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی به تهدیدات خود ادامه می دهد. وی گفت: مردم باید به تهدیدات شبکه های مجازی آگاه باشند تا بتوانند خانواده خود را حفظ کنند، اکنون باید با دقت نظر بیشتری نسبت به کنترل استفاده اعضای خانواده از فضای مجازی وجود داشته باشد. وی خاطرنشان کرد: در این استان با استفاده ازامکانات و تجهیزات روز دنیا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام خواهیم کرد.
محمدیان گفت: در هفته نیروی انتظامی خدمات رسانی در حوزه های مختلف نیروی انتظامی تا ساعت 15:30 هر روز ارائه خواهد شد که این امر در روزهای عادی تا ساعت 14 بود. وی افزود: ترخیص خودروهایی که بواسطه نیروی انتظامی توقیف شده اند نیز در اسرع وقت صورت خواهد گرفت.فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: کسانی که قصد حضور در اجتماع بزرگ اربعین را دارند، باید به صورت قانونی اقدام کنند و تدابیر لازم برای این امر اتخاذ شده و این سفر معنوی با وسایط نقلیه عمومی صورت گیرد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود